Nytern Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Hehe, høres bra ut. Er egentlig ute etter etpar 10" hvis jeg først skal ha noe. Evt en eller to 12" Men er det veldig gromt kan det jo fungere. Andre forslag, folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Ny pris, se første post. B-b-billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Opp og stå, blir den ikke solgt med denne prisen vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 mye som må til for at denne skal gå igjennom eu godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Hmm, ei traversforing er dårlig, en morken bensinslange i motorrom (lekker ikke). Og ujevn bremsevirkning. Skiver og klosser er nytt. Det var forrige mangellapp ihvertfall, bilen har ikke blitt brukt noe særlig siden det. Mistenker at clutchpumpe begynner å bli sliten, følger sikkert med en eller to i delehaugen Bilen er morsom å kjøre, kjørte som sagt 15mil med den for litt siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 4000kr for bilen med delene. Det er absolutt siste pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Kunne ikke fått fraktet den til Telemark eller noe? Hehe.. Lyst på jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Hehe, uff det blir vanskelig tror jeg.. Det er jo ikke sååå langt da.. Ikke for en god gammel bmw. Tenk all sladdinga en kan gjøre med denne i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Ja, jeg har lyst på den som vinterbil. Men er det skilter på den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Nei, ikke skilter.. Står litt lenger opp hva som hovedsaklig må gjøres. Hadde den hatt skilter ville prisen vært en litt annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Noen anelse om hvordan det er å bytte traversforingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 dritt jobb! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Jeg aner ikke for å være helt ærlig. Kan da ikke være så ille.. Synes du skal ta deg en tur oppover og handle e28 jeg! Den står her og skriker etter sladdings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Vet du hvor langt det er fra Bamble i Telemark, til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Hei og god morgen http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapI ... 0000412395 Såå langt, ingen distanse for å hente en billigbmw det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg