Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg syns bimmers er et kjempe forum. Men er et par ting vi kanskje kunne hjelpet med å forbedret?

- Kanskje lage en Donate knapp så folk kan legge i litt penger til mer båndbredde

- Funnet litt konkret info om diverse modeller (info man kanskje ikke finner i bøker) og lagret det som en "sticky" så folk kunne fort funnet info om ting de lurer om bilen sin. Slik er det enklere å legge til informasjon til førsteposten og oppdatere den.

Jeg er behjelplig hvis dere skulle trenge det. Jeg har drevet forum selv også....

Skrevet

Enig med deg Hesleskaug at bimmers er et utrolig fint forum.

Nå har vel Donate vært diskutert før samt dette med katogorisere bilmodeller. Grunnet at mange deler etc.. har samme oppbygning kan mye info gå på tvers av modelen å gjør at enkelte sånn sett kan gi svar.

Skrevet

Jeg synes ingen bør opprette en side med et forum på internett med mindre man har interesse for å holde en god standard og vedlikehold.

Det jeg synes er tungvint med dette forumet er at man må gå tilbake til "Hovedside forum" for å komme til et annet emne. Burde hatt muligheten til å gå direkte fra Teknisk og inn på Motorprat osv.

Skrevet

Eneste grunnen til at jeg drar opp det med kategorisering er at hvis man spør om noe på teknisk så får man huden full av kjeft hvis det er blitt spurt om før. "Bruk søkefunksjonen!!!!" osv. Men søkefunksjonen i phpBB er ikke akkurat den mest idiotsikre søkemotoren som fins :P

Jeg tror en "sticky" med FAQ for hver modell hadde vært noe. Mye å opprettholde og en del grunnarbeid. Men tror det kunne gjort dette forumet ENDA bedre!

Skrevet

Det jeg synes er tungvint med dette forumet er at man må gå tilbake til "Hovedside forum" for å komme til et annet emne. Burde hatt muligheten til å gå direkte fra Teknisk og inn på Motorprat osv.

Er det ikke bare å bruke "rullegardina" nederst på siden du er inne på? Den bruker jeg får å komme meg direkte inn til ulike forum. Bruker aldri forsiden, eller andre siden.

Skrevet
Jeg vil bare si at jeg syns bimmers er et kjempe forum. Men er et par ting vi kanskje kunne hjelpet med å forbedret?

- Kanskje lage en Donate knapp så folk kan legge i litt penger til mer båndbredde

- Funnet litt konkret info om diverse modeller (info man kanskje ikke finner i bøker) og lagret det som en "sticky" så folk kunne fort funnet info om ting de lurer om bilen sin. Slik er det enklere å legge til informasjon til førsteposten og oppdatere den.

Jeg er behjelplig hvis dere skulle trenge det. Jeg har drevet forum selv også....

Dette temaet (donasjon) har vært oppe ørten-tusen trehundreogfemtifire ganger før.. Søk så finner du svaret på hvorfor det ikke er sånn.!!

Edit: Dessuten er forumet blitt absolutt levelig med tanke på respons, etter at Gunnar og "wabby" slo hodene sine sammen... :wink:

Skrevet
Jeg er mer enn fornøyd med forumet og har ingenting å sette fingern på etter at det ble bedre hastighet :)

Hmm, du får putte fingeren i nesa til du finner noe å sette den på.!! :stupid:

Skrevet

Dette temaet (donasjon) har vært oppe ørten-tusen trehundreogfemtifire ganger før.. Søk så finner du svaret på hvorfor det ikke er sånn.!!

Hvilken side av rommet våknet du opp på i dag da? :)

Som nevnt før i posten. Søkemotoren i phpBB er ikke opptimale.... Derfor hadde jeg dette forslaget.

Men ingenting er forandret. Alt er som før.... slapp av

Skrevet

Jeg anbefaler å bruke "Vis nye innlegg" fra hovedsiden på forumet, og tabbed browsing. Jeg går gjennom den listen og alt jeg syns er interessant holder jeg nede ctrl og trykker på den oransje pilen foran trådnavnet med musa. Så begynner jeg å gå gjennom en og en tab. Syns det fungerer meget bra. Da er det sjelden man behøver å browse rundt i kategoriene i det hele tatt.

Det kan hende det kommer en donasjonsknapp med tiden. Vi får se litt hva som skjer fremover..

Skrevet

Det kan hende det kommer en donasjonsknapp med tiden. Vi får se litt hva som skjer fremover..

Evt. lag en "Hjelp Gunnar finne Alpinaleppe til bilen sin" knapp! ;)

Skrevet

Evt. lag en "Hjelp Gunnar finne Alpinaleppe til bilen sin" knapp! ;)

Hjelp Gunnar finansiere alpinaleppe knapp da eller? :lol:

Skrevet
Jeg anbefaler å bruke "Vis nye innlegg" fra hovedsiden på forumet, og tabbed browsing. Jeg går gjennom den listen og alt jeg syns er interessant holder jeg nede ctrl og trykker på den oransje pilen foran trådnavnet med musa. Så begynner jeg å gå gjennom en og en tab. Syns det fungerer meget bra. Da er det sjelden man behøver å browse rundt i kategoriene i det hele tatt.

Tror ikke mange vet om denne "vis nye innlegg" funksjonen, veldig bra funksjon :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...