ingard Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Jeg trenger et lim som limer to lakkerte flater av metall. Har forsøkt med superepoxy, men det blir bare mykt og draes fra hverandre. Jeg trenger noe som blir helt solid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 tec7? limer jo alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 tec7? limer jo alt.... Men blir ikke det like elastisk som epoxy? Flatene er i litt spenn, og draes fra hverandre. Derfor lim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Rutelim fra wurth, slik som de limer frontruter med. Denne brukte vi, da jeg jobbet hos VW, for å montere diverse spoilere ol. Den herder på et par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Epoxy skal bli helt solid det, med mindre det er snakk om oppvarmede overflater. Mitt tips er Cyano basert superlim, det sitter. om overflatene er helt rene og lett mattet med stålull for god gripe evne. Jeg skal love deg at lakken løsner før limet. En god hobbysjappe har dette, ikke kjøp på lokal jernvareforhandler eller bensinstasjon. Der koster det det 20 ganger mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 tec7 limer alt... har limt fliser på badeveggen, spoilere, lyktelister, verktøyskap (ja,faktisk) trenger litt tid på å herde, og du får det ikke av igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Endte opp med tec7 ja, og det virker som om det sitter som det skal. Men så klart skal jeg jo plages, og den ene jekken (fra jallabiltema) hadde sakte med sikkert gått ned i løpet av natta, og tec7en hadde herda mens det jeg skulle lime var fra hverandre.. Jeg hater den drittjekken.. Så må prøve å skrape ut det gamle limet og prøve på nytt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå