Turbo Touring Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Heisann folkens! Da var det på tide med litt bilder, som jeg lovte Tok noen bilder av de nye felgene. Brock B1 9x16 & 10x17. Ikke bra bilder, men men det er bilder ivertfall Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Blei sykt tøft dette Rune:) sper på med litt flere bilder jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 wadwad psjjjj.. ble mega fint d dah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Takk for bildene Tommy Ja Touringen ble fornøyd med de nye skoa, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 wadwad psjjjj.. ble mega fint d dah Takk for det Jørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Fin bil Skulle fått proff tona ruter helt fram, 50-60% eller no, + m-tech 2, eller is leppe feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Takker Det bli enten is leppe eller m-tech 2 leppe. har ikke bestemt meg ennå Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Da var det på tide med en liten oppdatering. Har skrudd litt motor og levert toppen inn til Sveising,porting, innfresing av Shrick ventiler, planing og skifting av styringer og tetninger hos EBB. Har også bestilt meg M21D24 veiv som er på vei Forsterka vippearmer fra PPF og Sachs 618 trykkplate er og på vei fra PPF Her er litt bilder fra siste økt Har tatt et bilde av stempler og råder oxo, men det får jeg ikke til og funke Mvh Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Ser bra ut! Bra jobba Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 bøøs touring du har felgene jeg kunne tenkt meg å hatt på min touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 bøøs touring du har felgene jeg kunne tenkt meg å hatt på min touring Takk for det Ja jeg er fornøyd med de. Kjempekjekt med god kritikk Forøvrig har dieselveiva ankommet idag og lakk er handlet inn til felgene. Felgene skal lakkes i det hva jeg syns er en dritrå farge som heter safrangul. Skal prøve og få tatt noen bilder av veiva i morgen og felgen blir forhåpentlighvis lakket til helgen. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Stå på brosjan Dette blir bra Må bare si folkens at dette her er et proskjekt som er virkelig verdt* å følge med på! For denne kommer til å bli helt rå da den er ferdig Skal også sies at dette er gamle bilen min Savner den hver eneste dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Hey der var du og Takk for at du lempa inn noen goe ord i tråden min Ja når den blir ferdig blir det nok bra,men det tar si tid. Som alle vet er bil en sinnsykt dyr hobby og derfor går det litt tregt når man har store planer, hehe Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Dette såg fantastisk flott ut! Stå på fett med turbomata touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå