Turbo Touring Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Heisann folkens!! Har nå begynt litt med den nye bilen min som er en e30 touring 88 modell. Bilen er i bra stand, men jeg vil jo få den ennå bedre og sånn som jeg vil ha den. sånn så blen ut før jeg begynte Bilen nå: Diamantsvart M20b20 Eisenmann Catback med rake rør fra grenrøra Svarte blinkers Helrøde baklykter(lakkerte) Gruppe N skiver K-Sport høyde/hardehet Svarte DE Brock B1 9x16 og 10x17 Valsa hjulbuer Motorprsjektet: Topp: 731(320/323) Nyovehalt Portet Sveiset Freset ventilseter større til Shrick rustfrie raceventiler DBilas justerbart kamdrev Cat cams turbokam 248/272 Cat cams alu retainere Cat cams hardere ventilfjører(doble) Bånndel: Blokk blir handlet inn neste måned M21D24 veiv Skal borres til 84.50mm Hones Underspyling av stempler Nye lager Arp bolter O-ring og dekking Smidde råder og stempler (noe merke er ikke bestemt) M21 oljepumpe Resten blir påbegynt når motor er ferdig Mvh Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Heisann folkens!!Har nå begynt litt med den nye bilen min som er en e30 touring 88 modell. Bilen er i bra stand, men jeg vil jo få den ennå bedre og sånn som jeg vil ha den. sånn så blen ut før jeg begynte Nå er brock felgene solgt, men jeg har jo bytta di ut med keskin kt1 8.5x17 og 10x17. Bilen er nå senket 60/40 med senkesett fra felgimport som heter maxtrack. goe greier, men d må vike for H&R coilovers som kommer snart. Alle foringene skal og byttes til polyforinger og stabstagene ska byttes ut til 25mm framme og 22mm bak. Det blir og tårnstag foran og bak. Har kjøpt inn nye bremser rund baut og håndbrekk som blir byttet i løpet av kort tid. dette er gruppe n skiver fra koed med orginalklosser. Har også bestilt spacere foran og bak så impresset blir et0 bak og et5 foran Planen er og forvanle denne til en m-tech2 og skifte til skinn interiør. Har en 323 motor stånende som blir satt i snart. motoren ble kjøpt av RoaldJ her på forumet og ska vist h lav km og vøre i fin stand. Dette blir bare en midlertidid motor, når planen er og bygge turbomotor etterhvert. prosjektet blir opdatert etter som ting skjer, så det er bare og følge med og se åssn børsa blir Mvh Rune Blir moro og følge med her,kordan den utvikler seg og tar form:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 se her ja blir bra dette her Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 denne så jo bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Virker veldig lovende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Se der jah RÅÅÅ Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Takker folkens KJekt med litt god kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Flott bil du har. Stå på og post masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Takker Jeg skal få tatt noen bilder til uka en gang Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Aldri feil med Brock B1 Rune liker ikke katter men tøft bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Tøff touring, skal følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Aldri feil med Brock B1 Rune liker ikke katter men tøft bilde.. Kult bilde Tommy Ja Brock B1 er dritkule di, selvom mange mener at de er oppbrukte. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 kjempe flink du er rune pene bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 kjempe flink du er rune pene bilen Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå