Gå til innhold

Etterlyser eier av E39 stasjonsvogn (british racing green)

johjoa
 Share

Anbefalte innlegg

Får vel ikke E39 i BRG? :roll:

Edit: Kanskje som Individual-farge

Jo, det får du. Kompis av meg hadde en før. 540 stasjon med grønne skilter. Den hadde BRG originalt fra fabriken .Kan være den. Han solgte den for par år siden. Var en ekte hartge utgave. den var rå;) Jeg tror i den tia så var det den eneste 540 med den fargen i Norge. Er ikke laget så mange av den bilen med den fragen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at den går i Asker omr., eier kjøpte den rett foran nesa på meg i Mai #-o .

Det er en -97 540IT Hartge, 5,0l motor med 6 trinns manuell 8) . Skal være et par gamle tråder om den bilen her på Bimmers også.

EDIT: Her er en gammel salgstråd om denne bilen. Desverre er bildene borte :? .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at den går i Asker omr., eier kjøpte den rett foran nesa på meg i Mai #-o .

Det er en -97 540IT Hartge, 5,0l motor med 6 trinns manuell 8) . Skal være et par gamle tråder om den bilen her på Bimmers også.

Thx! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Da har du muligheten igjen. For nåværende eier skal selge pga mulig flytting til uniten.

Men skjønner ikke hvorfor det går rykter om at det er en 5.0l flere steder, når det er en 4,7l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...