TOREBMW Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 noen som ar tis om hva jeg kan gjøre med at varsel lampen til aibag blinker. dette skjedde etter jeg hadde en henger på bilen
tmice Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 hengertilkoblingen har ikke tatt noen sikringer da?
TOREBMW Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 kan ikke se at noen sikringinger er ødelagt..takk for forslaget
MrBrum Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Kan det være følere i setet som er i ferd med å kvelde mon tro?.... andre som har erfaring på det?
carlhaakon Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 airbag lampa min begynte også og blinke når jeg starta opp bilen min for en stund siden, prøvde alt mulig. men jeg fikk sletta den med carsoft via diagnose etter det har den ikke lyst på min i vertfall. det er vertfall det jeg vil ambefale deg og prøve
Glenno Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Beste er vel kjørt diagnose på denne å få den slettet. Jeg for min del hadde en blinkene airbag lampe etter å tatt ut spedometer for montering av kromringer da uten koble fra batteriet. De fikset dette med nullstille på bmw for ca 600kr inkl bmwccn rabatt. Denne prisen varierer så sjekk før slik test taes. Men som MrBrum er inne på ville jeg sjekket kontakter under sete. Håper du finner ut av det men tror du må få noen til ta diagnosetest på denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå