Torbjørn E39 Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 (endret) Her vil det komme info om bimmers treff i Steinkjer (Nord-Trøndelag)Kom gjerne med innspill om treff, kan godt gjennomføres både i Steinkjer, Verdal og Levanger for å få litt spredning. Alt fra organisert til mindre organiserte treff, det kan være å møtes på en bensinstasjon å ta en kaffe, sparke litt dekk og ta bilder osv.________________________________________________________________________Hva tror dere?? Kom gjerne med innspill Endret Januar 20, 2016 av Torbjørn E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Da blir oppmøte Shell Figga like sør for Steinkjer sentrum fra 0900 til senest 0930. Men ser ut til at det blir med kun 2 biler i følge.... Vi kjører spent mot Lånke og håper noen kaster seg med underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Da det var lite aktivitet på den andre tråden har jeg startet en ny for bimmers treff i Steinkjer & omegn. Satser på min. 1 gang pr mnd fremover så får vi se hvor "aktive" folk vil være om vi kan få til samme frekvens som TrH med 1 gang pr uke. Vil prøve å få til store møteplasser slik at vi har mulighet for å line opp bilene slik at folk ser masse bimmere på rekke. Så kom med innpsill folkens, er åpen for forslag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Bumper denne fortsatt.. Ingen som er interessert i å være med å dra igang lokale treff for å få etablert et "lite" bimmers miljø på Steinkjer & Omegn?? Trenger ikke all verden for å få gjennomført noen treff, eneste vi trenger er bimmer og en møteplass. Møteplasser har vi nok av i Steinkjer & omegn. Om interessen blir stor nok kan jeg nok få til en avtale med Steinkjer Bil om åpne lokaler og kaffe o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 I`m in..... Men det vet du jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Toppers! Vet jo at det er flere her inne som har bimmer i Nord- Trøndelag på bimmers foraet, men tydeligvis uten internett eller dårlig dekning... D finnes to typer bil!! Ny BMW og gammel BMW!! Og du har begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 "D finnes to typer bil!! Ny BMW og gammel BMW!! Og du har begge deler!" Å jeg skal hente en til (type E30) i morgen... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Å så morro, jeg gleder meg å se.... Tipper 325?? Jeg sikler etter å importere en E30 M3 hvis så fremt jeg får solgt 525. Målet er å ha en til neste pussetreff i Trondheim -09, senest til Lånketreffet til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Neida... Desverre enda en 320, men motorer er til for å byttes... Begynner å få opp øynene for S14 omgivelsene jeg også. Håper du finner en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Alternativ kan jeg altids ta til takke med en flott 325 mtechII også Men vi får se hva som dukker opp dagen det står for tur. Må jo ha en ordentlig bil å dra på treff med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 har ikke sett denne før nå. er med jeg hvis det skulle bli et treff her i nærheten. må bare hente nybil først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Flotters, ikke mange aktive brukere på foraet her fra Nord-Trøndelag antar jeg etter interessen slik man ser det i denne tråden.... På tide noen flere våkner ja om vi skal få til noe, litt kjedelig med 2-3 biler men alltids en start da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Er interessert jeg, i vinter var vi vel ca 10 biler, men det virker ikke til å være noe voldsom oppslutning. Desverre har jeg ikke bil med vinterhjul lenger, men er med på treff så snart jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Jeg er med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Jeg er med.. Mener jeg har sett bilen din på nordsia x antall ganger i krysset der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå