Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her vil det komme info om bimmers treff i Steinkjer (Nord-Trøndelag)

Kom gjerne med innspill om treff, kan godt gjennomføres både i Steinkjer, Verdal og Levanger for å få litt spredning.

Alt fra organisert til mindre organiserte treff, det kan være å møtes på en bensinstasjon å ta en kaffe, sparke litt dekk og ta bilder osv.

Hva tror dere?? Kom gjerne med innspill :P

Endret av Torbjørn E39
  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da blir oppmøte Shell Figga like sør for Steinkjer sentrum fra 0900 til senest 0930. Men ser ut til at det blir med kun 2 biler i følge....

Vi kjører spent mot Lånke og håper noen kaster seg med underveis ;-)

Skrevet

Da det var lite aktivitet på den andre tråden har jeg startet en ny for bimmers treff i Steinkjer & omegn. Satser på min. 1 gang pr mnd fremover så får vi se hvor "aktive" folk vil være om vi kan få til samme frekvens som TrH med 1 gang pr uke.

Vil prøve å få til store møteplasser slik at vi har mulighet for å line opp bilene slik at folk ser masse bimmere på rekke. Så kom med innpsill folkens, er åpen for forslag....

• 3 weeks later...
Skrevet

Bumper denne fortsatt.. Ingen som er interessert i å være med å dra igang lokale treff for å få etablert et "lite" bimmers miljø på Steinkjer & Omegn??

Trenger ikke all verden for å få gjennomført noen treff, eneste vi trenger er bimmer og en møteplass. Møteplasser har vi nok av i Steinkjer & omegn. Om interessen blir stor nok kan jeg nok få til en avtale med Steinkjer Bil om åpne lokaler og kaffe o.l.

Skrevet

Toppers! Vet jo at det er flere her inne som har bimmer i Nord- Trøndelag på bimmers foraet, men tydeligvis uten internett eller dårlig dekning...

D finnes to typer bil!! Ny BMW og gammel BMW!! Og du har begge deler!

Skrevet

Å så morro, jeg gleder meg å se.... Tipper 325??

Jeg sikler etter å importere en E30 M3 hvis så fremt jeg får solgt 525. Målet er å ha en til neste pussetreff i Trondheim -09, senest til Lånketreffet til høsten.

Skrevet

Alternativ kan jeg altids ta til takke med en flott 325 mtechII også ;-) Men vi får se hva som dukker opp dagen det står for tur. Må jo ha en ordentlig bil å dra på treff med :-D

• 1 month later...
Skrevet

Flotters, ikke mange aktive brukere på foraet her fra Nord-Trøndelag antar jeg etter interessen slik man ser det i denne tråden....

På tide noen flere våkner ja om vi skal få til noe, litt kjedelig med 2-3 biler men alltids en start da...

Skrevet

Er interessert jeg, i vinter var vi vel ca 10 biler, men det virker ikke til å være noe voldsom oppslutning. Desverre har jeg ikke bil med vinterhjul lenger, men er med på treff så snart jeg kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...