Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

Beklager, men jeg får ikke til å stille opp i dag... Jeg skulle komme med kameraet mitt og ta bilder av alle bilene samt fått info om min egen bil osv. Men magen min er ikke på parti med meg i dag, så det er best at jeg holder meg maks 1min unna dassen, så jeg orker ikke å gamble med en tur fra stjørdal i dag, er dessuten trøtt etter å ha sotte på skåla fram til kl 4 i natt :(

Men ønsker alle en fin dag, her i stjørdalen stråler nu i alle fall sola fra blå himmel nu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Oisann her har d skjedd ekstremt lite siden sept. 2010 !! Hva skjer a folkens?? Noe nytt?? Noen som har byttet bmw modell eller gått over til fienden??

Driver sånn smått å tenke i planer nye treff for sesongen. Kan starte med det som foreløpig ligger som terminliste for året med BMWCCN:

- Februar

01.02.11 Gokart Heimdal (M-Pakke med mat)

05.02.11 Årsmøte- Rica Hell Hotell Stjørdal ( se forsiden på hjemmesida for info)

- Mars

01.03.11 Gokart Heimdal (M-Pakke med mat)

05.03.11 Marienborg RC, Innendørs bilbanekjøring (info vil bli sendt ut)

- April

05.04.11 Gokart Heimdal (M-Pakke med mat)

30.04.11 Vårtur, Turmål ikke avklart enda

- Mai

07.05.11 Pussetreff GS Bildeler Trondheim

22.05.11 Banetreff Lånke

- August

14.08.11 Banetreff Lånke

Ellers har jeg selv planer om å arrangere et treff på Steinkjer Bil i juni. Og om interessen er der få til en felleskjøring fra Steinkjer til Ogndalen for å kjøre go-kart med etterfølgende grilling/pilsning. Får se an antallet når det nærmer seg.

Hva tror dere?? Kom gjerne med innspill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann her har d skjedd ekstremt lite siden sept. 2010 !! Hva skjer a folkens?? Noe nytt?? Noen som har byttet bmw modell eller gått over til fienden??

Driver sånn smått å tenke i planer nye treff for sesongen. Kan starte med det som foreløpig ligger som terminliste for året med BMWCCN:

- Februar

01.02.11 Gokart Heimdal (M-Pakke med mat)

05.02.11 Årsmøte- Rica Hell Hotell Stjørdal ( se forsiden på hjemmesida for info)

- Mars

01.03.11 Gokart Heimdal (M-Pakke med mat)

05.03.11 Marienborg RC, Innendørs bilbanekjøring (info vil bli sendt ut)

- April

05.04.11 Gokart Heimdal (M-Pakke med mat)

30.04.11 Vårtur, Turmål ikke avklart enda

- Mai

07.05.11 Pussetreff GS Bildeler Trondheim

22.05.11 Banetreff Lånke

- August

14.08.11 Banetreff Lånke

Ellers har jeg selv planer om å arrangere et treff på Steinkjer Bil i juni. Og om interessen er der få til en felleskjøring fra Steinkjer til Ogndalen for å kjøre go-kart med etterfølgende grilling/pilsning. Får se an antallet når det nærmer seg.

Hva tror dere?? Kom gjerne med innspill :P

Hei Torbjørn.

Må vel få til treff i sommer ja, men de gocart'ene oppe i Ogndal'n er vel ikke så alt for gromme? Den ene går jo bedre enn den andre :P

Ellers så må vi prøve og komme oss på noen av disse treffene, samle en gjeng i fra Steinkjer og omegn kanskje? :)

Har forøvrig bytta til e46 jeg hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5.feb, 5.mars, 30.april, 7.mai, 22.mai og 14.aug er check for min del, dit skal jeg. Spørs bare om bimmern er med så lenge, men time will show. Så sett av datoene iallefall og spikre de ;) hvis de blir endret så blir dette gjort på årsmøte 5 feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...