Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk i ettermiddag tlf fra en kar fra Namsos, han skulle ta en ringerunde for å få med noen derfra innover, så det ligger an til bra oppmøte!

Tenkte å få lagt på sommerdekka idag, men ombestemte med da jeg så innerkanten på 2 av dekka, meget slitt, så og si blankpolert. Så ble skikkelig vask/rens av vinterfelga istedet. Får kjøre med de til jeg får bestilt nye sommerdekk.

Begynner å glede meg til i morgen jeg nå, tror dette kan bli et bra treff, ligger an til ca 20 bmw'er meldt som kommer, i tillegg minst 5 som er 50/50 og sikkert minst 20 som bare kommer innom. Håper på oppholdsvær og noenlunde kurant temperatur.

Vi snx!! Og kjør forsiktig og pent dere som kommer fra nord og sør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns treffet ble kjempebra jeg :)

Dette må gjenntas.

Ble knallsuksess med prøvekjøringen også, sto da ikke still ett sekund bilene ;)

Kommer bilder håper jeg, var jo mange som hadde med seg kamera å knipset i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet må vel sies å bli en suksess! Vi telte ca 25 forskjellige bmw'er innom i løpet av dagen totalt, kjempebra og over all forventning. Vi hadde håper på 15-20!! Mange som også kom fra 1100 og fra kl 1400 ble det litt ymse med bmw'er igjen. Men dette var forutsatt pga tilreisende og mat osv. Været holdt seg noenlunde hele dagen med oppholds, ble litt surt da sola forsvant. Regnet kom ikke før nærmere halv fem.

Prøvekjøringen gikk også greit. Regner med mange satt pris på å prøve nye 320d med Xdrive, denne var flunka ny og kun gått ca 100mil ;-)

Steinkjer Bil var også fornøyd med dagen og dette treffet blir også på planen neste år. Da skal vi tenke ut muligheter for grilling, litt bedre vær og mye mere bimmere.....

Så gjenstår nå å samle noen bilder og skrevet en artikkel for neste utgave av klubb-bladet for hyggelig lesning ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinkjer Bil var også fornøyd med dagen og dette treffet blir også på planen neste år. Da skal vi tenke ut muligheter for grilling, litt bedre vær og mye mere bimmere.....

Mange jeg vet skulle dit i dag som ikke møtte opp, så med mer intens masing neste år vill nok oppmøte øke, kanksje hvis vi får annonsert i klubb bladet med en dato også til neste gang :)

Så gjenstår nå å samle noen bilder og skrevet en artikkel for neste utgave av klubb-bladet for hyggelig lesning ;-)

Hadde vært morro med litt mer trøndelags-stoff i bladet ja med bilder osv :)

btw;

....Jeg kom meg ikke oppover....

Er ikke sint, bare veldig veldig skuffet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinkjer Bil var også fornøyd med dagen og dette treffet blir også på planen neste år. Da skal vi tenke ut muligheter for grilling, litt bedre vær og mye mere bimmere.....

Mange jeg vet skulle dit i dag som ikke møtte opp, så med mer intens masing neste år vill nok oppmøte øke, kanksje hvis vi får annonsert i klubb bladet med en dato også til neste gang :)

Så gjenstår nå å samle noen bilder og skrevet en artikkel for neste utgave av klubb-bladet for hyggelig lesning ;-)

Hadde vært morro med litt mer trøndelags-stoff i bladet ja med bilder osv :)

btw;

....Jeg kom meg ikke oppover....

Er ikke sint, bare veldig veldig skuffet :lol:

Enig

Enig

Enig :lol:

Artikkelen fra treffet er snart ferdig, mangler bare bilder så er denne klar for sending til redaktøren.

Kan de av dere som tok bilder under treffet sende dette til meg på mail. Har fiber linje så ingen begrensning hos meg på mottak av store mail...

Mailadr: torbjorn.laugsand@ntebb.no

8)8)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder kommer, holder på og legge opp. men ting tar tid!!! holder også på og sende deg ca 79 bilder torbjørn:P hehe

edit: ble bare 50 da hotmail ikke ville sende fler:P men tok bare bort di jeg hadde fler av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bilder masekråker :D

ycqhex57914p5pla7dqv.jpg

Demobilen: 2009 320dat X-drive

8lpfcih5ab81mdjxzoqo.jpg

Måtte sammenligne litt farge da: Min Santorin Bläu og X5 Estoril

e2el3usz0j41nf7fhdva.jpg

Z3 cab som kom innom i løpet av dagen:

hb3plg838yh6r06shju4.jpg

Siste par som dro hjem sist 8) :

qql1465igczl2d6txzye.jpg

Og tilslutt lekkerbisken som var tilsalgs 93 M5 3,8

fxvncl3x9f2qur4v35tk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...