vetu03 Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Hei... Noen som hvet hvor man får kjøpt bumper stoppers? Har kjøpt fra schmiedmann en gang før, men det hadde vist gått ut av produksjon nå.. Så hadde vært fint å funnet et annet sted å kjøpe ifra.. Mch Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Automote? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Ja, de kan jeg kanskje ta å ringe;) Hadde jeg faktisk ikke tenkt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Er det gjennomslagsgummi du skal ha? Får kjøpt det hos BMW, jeg kjøpte mine der. Evt. kraftigere saker hos powerflex.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Ja, er det jeg tenkte på. Men noen kraftigere saker egentlig. NJoe sånt som det på bildet eller noe, kjøpte det hos schmiedmann for et par månder siden. men nå hadde det vist gått ut av produksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Hvor skal de der sitte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Rundt stempelet på demperen... akkurat som den gjennomslagsgummien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Sjekk ut koed.no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Sjekk ut koed.no.. Finner ikke noe på koed jeg.. Er det bare meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Ringte styling-tech i dag, og de pleide å ha, men var tom nå og fikk ikke inn igjen før om 3-4uker. Skulle egentlig hatt de før det, noen andre som hvet hvor man kan få tak i sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Powerflex har ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Ikke som jeg har fått med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 http://www.powerflex.no/ Klikk på "bumper stops" ..... Hvor på schmiedmann siden fant du det bildet over her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Men får pørve å ringe i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Hvor på schmiedmann siden fant du det bildet over her? Her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå