Gå til innhold

Hartge M3 CSL - TIL SALGS!


morteym
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilket trinn har du SMGn i på den siste videoen der?

Reagerte bare på at det virket som den giret relativt tregt..?

For å svare fort på den, så girer jeg vel manuelt mens jeg styrer med en hånd og holder kamera i den andre. På de klippa jeg prøvde auto modus så har jeg nest øverste hakk som vanlig (når acs er på), så derfor giret den ikke så fort. Burde jo egentlig stått på maks for mest mulig show da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket trinn har du SMGn i på den siste videoen der?

Reagerte bare på at det virket som den giret relativt tregt..?

For å svare fort på den, så girer jeg vel manuelt mens jeg styrer med en hånd og holder kamera i den andre. På de klippa jeg prøvde auto modus så har jeg nest øverste hakk som vanlig (når acs er på), så derfor giret den ikke så fort. Burde jo egentlig stått på maks for mest mulig show da.

Du tenker på oppover bakken med svinger?

Det var der jeg tenkte på iallefall. Virket som at den brukte lang tid mellom hvert gir bare.

S5 (Høyeste med DSC på) er veldig kjapt synes jeg. Hørtes ikke ut som du hadde den i det der.

S6 (Høyeste, som blir tilgjengelig med DSC av) er noe kjappere, men også sinnsykt mye hardere. Nesten litt for hardt for samvittigheten...

Bruker du AUTO? Det bruker jeg aldri...

Er videoen en blanding av kompisen din som kjører, og du som kjører og filmer selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, nei, det tar lang tid å gire med venstrehånda og S4.

Det er ikke Stig som kjører på de andre klippa, det er "filmtriks". Hehe.

Jeg kjører aldri på automodus jeg heller. Men jeg girer likevel sakte vanligvis

fordi jeg løfter gassen. Har kanskje ikke så mye betydning, men føler jeg

utsetter den for mindre slitasje da.

Nå er det ikke meningen å lage "getway-filmer" da. Den siste filmen er egentlig ment for bekjente og folka på jobben osv. Håper å klare å lage en

litt mer seriøs film etterhvert, det hadde vært artig å hatt når bilen blir solgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke meningen å lage "getway-filmer" da. Den siste filmen er egentlig ment for bekjente og folka på jobben osv. Håper å klare å lage en

litt mer seriøs film etterhvert, det hadde vært artig å hatt når bilen blir solgt...

Nei skjønner jo det da. Men jeg tenkte på banekjøring jeg da, hvor du får dratt ut bilen skikkelig!

Getaway filmen er risikabelt på flere områder..

Skal du på Våler 12.-13. da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har ikke prøvd å godkjenne stolene, ser ikke helt vitsen med det. På førersiden har jeg sliders, men stolen kan ikke vippes opp, så baksetet kan ikke brukes til passasjerer (noe jeg er glad for).

Jeg lurer litt på om jeg skal selge bilen, og finne noe annet å investere pengene i, mest fordi den nesten ikke blir brukt. Samtidig tror jeg at jeg kommer til å angre veldig. Kommer nok ikke til å få en så rå bil igjen, ihvertfall ikke på en god del år. Men da har jeg ihvertfall nevnt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd å godkjenne stolene, ser ikke helt vitsen med det. På førersiden har jeg sliders, men stolen kan ikke vippes opp, så baksetet kan ikke brukes til passasjerer (noe jeg er glad for).

Jeg lurer litt på om jeg skal selge bilen, og finne noe annet å investere pengene i, mest fordi den nesten ikke blir brukt. Samtidig tror jeg at jeg kommer til å angre veldig. Kommer nok ikke til å få en så rå bil igjen, ihvertfall ikke på en god del år. Men da har jeg ihvertfall nevnt det :)

langt har den gått?

Jeg er igrunn litt intr. da din er perfekt utseendemessig ;)

hehe.. men bli med til mariestad/ mBoard-stripa i mai 2010.

og behold bilen. Tror du "lever lenge" på den turen :D

....og som en vis mann sa til meg for litt siden: -ikke selg bilen din, jonr- .Det kommer du til å angre på! (sitat:morteym)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener den har gått ca 76.000 km. Hadde Insp. II service med ventiljustering for noen tusen km siden i Tyskland. De sa bilen var veldig bra.

Nei, vi får se hva jeg gjør. Pleier ikke gå så fort i svingene her, har ikke prøvd å selge 323n enda heller.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...