Gå til innhold

Hartge M3 CSL - TIL SALGS!


morteym
 Share

Anbefalte innlegg

Har tatt full oppshining av begge bilene nå innvendig og utvendig, så de er blanke og fine :D Tok noen bilder i dag, kanskje ikke så lett å se det der :P Det var litt mørkt for dette kamera. Har planer om å kjøpe ny PC/Mac nå, kanskje det blir fart på videoredigering til våren!

2f260kjkx2tiu5cgnoh8.jpg

6ninkb8m9i3ti9d8xio7.jpg

olkg705ew056lahfzj3j.jpg

c3k1qohxqmhc77cqtxqt.jpg

4ki6kkoolw39g6wnkz1c.jpg

8zijtb09e4wfc5yezhtd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

quote="morteym"]

olkg705ew056lahfzj3j.jpg

Dette bilde var bare helt nydlig.

Uten tvil en flott bil.

Du kan jo ikkje selge denne,

neida må en prioritere anneledes så er det bare slik det,det dukker alltid opp aktuelle gromme biler på et eller anna tidspunkt en kan få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Når det gjelder recaro-stolene så må jeg si at jeg er enda mer imponert nå enn tidligere når det gjelder komforten. Etter å ha blitt vandt til disse så synes jeg det er forferdelig komfort i andre biler når en ikke sitter støpt der en skal sitte.

Bilen blir nok ikke solgt med det første. Har lyst til å lage litt film først, men det blir nok ikke før til våren/sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Den har en eier som fortjener den og virker det som. Alle oppgraderinger er godt gjennomført uten å ødelegge original-look. Stå på! Og ikke selg bilen.. Hva skal du kjøpe da? Når du har en sånn bil blir en annen bil ufattelig stygg.. Uansett hvordan du vrir på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser meg hver gang jeg er ute du :P

Jeg brukte bare filmkamera til å ta bilder.. har jo på sånn linseadapter, så blir en del lystap gjennom der.

Kjørte forbi deg med arbeidsbilen.. Du hørte sikkert det var en idoit som tuta når du stod der :lol: Kommet igang med noe film da, eller bare blitt bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Tenkte jeg fikk starte M3n i dag siden det er altfor lenge siden sist.

Ble litt lysten på å høre på godlyden etter å ha lest noen tråder om M3er

her i det siste..

Vrrom. Vroomm. Lyden fra supersprint eksosen er dyp og mektig.

Vrromm, vromm. Trenger heldigvis ikke noe høyt turtall for å få litt godlyd :D

Jeg la merke til hvordan speilbildet i innerspeilet vibrerer når jeg toucher

borti gasspedalen. Det er rått, jeg får lyst til å dra den til turtallsperra,

men det er kald motor og 1 varmegrad i luften :(

Det klibret etter å kjøre, men den står på sommerdekk, og det er

helt uaktuelt å ta den ut på salta møkkete veier uansett..

Gleder meg til våren og sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..moro :) Den er utrolig rå denne bilen din.

Hva slags program brukte du når du redigerte/lagde det klippet av M3'n din? Jeg synes det var ordentlig stilig. Har lyst til å gjøre noe av det samme selv. Litt morsomt å ha den dagen bilen er solgt og jeg er gammel og grå.

Du filmet med et vanlig kompaktkamera, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..moro :) Den er utrolig rå denne bilen din.

Hva slags program brukte du når du redigerte/lagde det klippet av M3'n din? Jeg synes det var ordentlig stilig. Har lyst til å gjøre noe av det samme selv. Litt morsomt å ha den dagen bilen er solgt og jeg er gammel og grå.

Du filmet med et vanlig kompaktkamera, ikke sant?

Filmet bare med fotokamera, redigerte med Sony Vegas 7 som er et billig og bra program for windows. Har ambisjoner om å få laget litt mer seriøs film som nevnt tidligere, det hadde vært utrolig artig å hatt det.

Edit: Har nettopp lagt ut bilen på http://www.bmwmregistry.com/detail.php?id=8213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Det er ingen planer for 2010, kanskje ta en runde på Nurbergring, og lage noe bedre filmklipp.

Er egentlig ikke noe mer som kan gjøres med bilen utenom vedlikehold og justere understellet synes jeg.

Ellers er bilen optimal etter min mening, mangler bare elektrisk solgardin og kanskje bedre anlegg

hvis jeg skal sette fingeren på noe?

Vurderer egentlig å selge denne bilen til høsten eller til neste vår pga det ligger mye EK i bilen

som jeg kanskje vil ha ut. Men det blir en tung beslutning så vi får se.

(Så hvis noen er interessert, så er det bare å begynne å spare. :) )

Edit: Jeg så nettopp at jeg har blitt borte fra den bmw-siden over her, holdt tydeligvis ikke

med et Hartge Vin-nr. For en sær orginalnissebmwklubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...