ehrnst Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Som topic sier. Trenger en eu-godkjenning av en e30 turbo. Har noen folk på hånda men er mye fram og tilbake Kontakt på PM
MGR Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Som topic sier. Trenger en eu-godkjenning av en e30 turbo.Har noen folk på hånda men er mye fram og tilbake Kontakt på PM tviler på at folk vil svare, viss et verksted sender igjennom en bil med turbo, og en del hk mer enn lovlig, og later som de ikke merker det. og bt finner ut av det, ligger de tynt an!
ehrnst Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 har sett flere som har kunnet ordne det her tidligere. Vet hvordan reglene er, men lov å prøve seg:)
Spiritus Sancti Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 De sjekker jo ikke alltid sånt no på EU-kontroll.. Kommer du til Larvik kan jeg ordne det ihvertfall:)
ehrnst Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 hva snakker vi av å "ordne" nå, send meg en pm. larvik er ikke langt i e30 turbo:)
wabby Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Jeg viste min Jetta i risør. Navn kan du få på PM. Den stod som 1.6 på vognkort og ble vist med 1.8 GTI med trommelbremser bak. Den gikk igjennom Ellers så har jeg også godkjent en bil engang med en SMS med skiltnr, rammenummer og kmstand Årsaken var at jeg ikke gadd å kjøpe katalysator til den.
mAZE Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Så lenge du ikke overskrider 15% effektøkning har vel ikke montering av turbo så mye å si. Bare å få justert ned såpass at den ikke har for mye hester da.
ehrnst Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 den 15% reglen holder ikke lenger.
mAZE Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Ok, greit å vite til neste år når jeg skal til EU godkjenning.
Dirty Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 godkjente 318is med 6er. de så ikke under panser en gang.
Bimmerlars Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Dersom verkstedet blir tatt for noe de åpenbart burde visst om risikerer de 6 mnd. uten å få lov til å ta eu kontroll. Det er mye penger.
ehrnst Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 det er jeg da helt klar over, men vi vet da begge to at det er MANGE som gjør dette. Problemet er at jeg ikke kjenner noen som gjør dette. Benytter derfor denne tråden til å få kontakt med folk som kan fikse det. Jeg er under en prosess å få godkjent vogna hos BT, men vi vet da også hvor lang og tung den prosessen er:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå