ehrnst Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 typegodkjenning skal vi ikke gå inn på. Jeg vil ikke ha noen diskusjon om hvorfor jeg gjør hva og hvorfor ikke. Men jeg ønsker å bruke de fleste former for kanaler jeg har tilgang til for å få bilen min gjennom PKK. Jeg har dialog med BT/SFOOR, men de som har prøvet seg der før vet hva man begir seg ut på, og jeg trenger ingen diskusjon om dette i denne tråden. @ballder: foreløpig har jeg bare ringt rundt
Ballder Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 typegodkjenning skal vi ikke gå inn på.Jeg vil ikke ha noen diskusjon om hvorfor jeg gjør hva og hvorfor ikke. Men jeg ønsker å bruke de fleste former for kanaler jeg har tilgang til for å få bilen min gjennom PKK. Jeg har dialog med BT/SFOOR, men de som har prøvet seg der før vet hva man begir seg ut på, og jeg trenger ingen diskusjon om dette i denne tråden. @ballder: foreløpig har jeg bare ringt rundt Trenger vel ikke å si det, men har selv opplevd negativitet ved og kun ringe rundt for og legge frem saken/spm om slik eu kontroll. Kan fort ta en positiv vending ved personlig fremmøte ved forespørsel. Faktisk opplevd nei på tlf, men ble godkjent på samme verksted da jeg møtte opp personlig og pratet med vedkommende ett par mnd. senere.
Ballder Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Da slutter vi sandkassenivådiskusjonen... Skal du "modere", så bør du kanskje formulere deg litt mer voksent selv?
oddis Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Å ringe nytter ikke. Hvilken oppgående verkstedeier sier over tlf til en han ikke kjenner at de godkjenner ulovlige biler?? Det blir jo som å si at jeg tar betaling svart, da det ringer en ukjent på tlf... Personlig oppmøte er tingen ja. Og min erfaring er at folk er litt rundere i kantene hvis de forstår at du forstår.. hvis du forstår?
ehrnst Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 hehe, ser ut som jeg har noen ting på G, men alltid greit å sondere markedet mer. Både du og jeg vet det finnes folk her inne som kan fikse det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå