Storkaren Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Lett telefon nummer selges, 45666366 Kjøpte 2 simkort med nesten like nummer for å ha i familien, men dette ble ikke brukt og kommer ikke til å bli det. Selges derfor HB! Send pm dersom interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 hadde det vært 66666666 hadde det vært lett. det nummeret der, er jo ikke no lettere et et vilket som helst annet nummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 sant nok dirtydicky.. Byr 50 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Dersom du ikke synes det var enkelt i forhold til en haug andre nummer så må du ha ufattelig god hukommelse... BUD notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Er jo ett nokså lett nr det der, til og med jeg kunne jo kanskej husket det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 nesten pin koden min dette:) hehe heldig vis i min gammle bank., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Er det ingen som er interessert i et greit tlf nummer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Gir deg 300 kroner PM om int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 350 fra meg... om du har det ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå