cube Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Har en BMW E36 318is hvor det kan virke som Clutchen er slitt for den slipper tak selv om den er i gir. Hvis man tråkker litt ekstra på gasspedalen mens den er i gir så går turtallet opp men farten øker ikke mye i hvertfall. Kan det det vare at jeg må bytte Clutch? eller kan det være andre ting som gjør dette? Hvis jeg må bytte Clutch hva må jeg bytte av deler?
Lars89 Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Den clutchen er UTSLITT. Kan risikere å ikke komme noen vei en dag. Må bytte clutchlamell, trykkplate og utløselager. Pleier å komme i sett med alle tre.
cube Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 hva ligger det på ca i pris for delene? evt. hvor kan jeg finne det billig?
cube Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Hva kan det ligge på pris for å få et verksted til å skifte dette?
S.Arnesen Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 mekonomen her i sarpsbog skulle ha 3800 ca for å bytte clutchen på min e34... syns ikke det var så altfor gærdi egentlig.... med tanke på at det er endel jobb...
Martins Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 kan tenke meg en ca 5000 kr pluss deler.men ikkje sikker alså
Maggot_FF Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 ikke parker i motbakke før du har fått fiksa det hvertfall! la bilen stå! å bytte clutchen er i seg selv ikke altfor vanskelig, 3-4 timer med skruing burde fikse det, men skal du gjøre det på verksted koster det nok fort noen kroner. heldigvis kjenner jeg en som er EKSPERT på bmw, gjorde det på min e36 på et par timer gratis. OH YEAH!
cube Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Har ringt litt rundt å spurt no å billigste verksted utgiftene jeg fant var på hjemplassen til ca 3200 kr hvis man hadde delene selv. Høres det greit ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå