hmyraune Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Takk for tips og råd! Skal få til dette i morgen! Det var siste punktet på service'n også...
hmyraune Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Fikk ordna dette greit, det rant dårlig når jeg åpnet, så jeg begynte å gjøre som når man lufter: Pumpe til pedalen er hard, holde den inne og åpne nippel mens pedalen ble holdt inne. Holdt pedalen til nippelen ble stengt, også pumpe på nytt. Begynte med høyre bak, og fylte etter væske etter hvert, når væska i tanken begynte å se bra ut, gikk vi over til de andre niplene, for å tømme røra for gammel væske. Takk for alle tips i denne saken!
Fliid Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Pumpe til pedalen er hard, holde den inne og åpne nippel mens pedalen ble holdt inne. Dette er bare surr. Sikkert flere som gjør det samme. Om man åpner luftenippelen og pumper som normalt, så blir det IKKE sugd inn luft i systemet. Og pumpe opp trykk for så og slippe opp trykket er noe man kan oppleve og ty til ved EKSTREME luft tilfeller. : )
hmyraune Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Jaja, det funka for meg i alle fall Bedre å være på den sikre siden...
M6 Bjørn Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Her er et enkelt verktøy for skifte av bremsevæske... http://www.bilxtra.no/?ItemId=3300
hmyraune Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Du kobler dette til tanken da, så får du futt på væska gjennom rørene når du åpner opp? Uten å pumpe, sant?
Fliid Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Praktisk når lokket er ett slik "universallokk" . Følger kun med en type lokk på slike.. Kobler den ene enden til ventilen på dekket og den andre til tanken. Er og en liten fare for og blåse i stykker tanken..
M6 Bjørn Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Man må senke trykket i det dekket man velger å bruke,max 10-12 psi skal det være.Da funker dette greit....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå