gnmfr Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Vårt artig me litt informasjon om denne m3en (originalt 325) gjerne litt specs og bilder bortsett fra den vant breisladden i 2002 og ble vraket pga "idiotkjøring" på vei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 har lett litt etter info om denne selv, men vansklig og finne desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 har vært mye snakk om den... ble visst smelt etter g-bil i 02-03 eller noe, så bygd opp igjen tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 har vært mye snakk om den... ble visst smelt etter g-bil i 02-03 eller noe, så bygd opp igjen tror jeg den gikk vist rett i en fjellvegg. men når jeg tenker meg om så jeg denne til salgs får en stund siden. da lå den til salgs med bakdelen av denne bilen og framdelen til en anna en så den er nok bygd opp igjen med en ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=76843&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hvis noen har gamle Autofil-blader liggende, så er det en reportasje av bilen i nr. 4 2003. Flott hvis noen kunne scannet inn sidene og lagt ut her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hvis noen har gamle Autofil-blader liggende, så er det en reportasje av bilen i nr. 4 2003. Flott hvis noen kunne scannet inn sidene og lagt ut her! Hadde vært kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 om den sitter i en husvegg evnt en kiste nå vet jeg ikke noe om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hvis noen har gamle Autofil-blader liggende, så er det en reportasje av bilen i nr. 4 2003. Flott hvis noen kunne scannet inn sidene og lagt ut her! Hadde vært kult jeg skal ha hvert eneste autofil liggende hjemme... spm er hvor kan se om jeg finner det! er det sikkert at det er Nr 4 2003? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 er vel denne jeg har i garasjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Ja, det der var drømmebilen for mange år siden... Har snakket noen ganger med han som eide den da han drev Bmw høgget... Men kjenner ikke fyren. Den gangen sa han hvertfall at det var en 3,0 m3 motor og planen var å sitte i kompressor, så smalt det dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 gikk over bilen litt idag. og ja den har vært skjøyta i fronten. så vel noe som dette ut for en stund siden. når jeg kjøpte den på søndag var den malt gul med husmaling. og breddinga var ikke på. nå er breddinga på og snart er den lakket svart matt. blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 da stemmer dette med den første salgs anongsen jeg så av denne, sto det var den berømte breisladd bilen sin bakdel skjøta med ny front så moro at denne kommer på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå