Nordz Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Slenger ut noen bilder av E30'n min *Oppdatert 10.09.08* Bilen er en 1986 modell 320i. Er forrige eier som har gjort det meste med den, så er litt usikker på hva styling osv heter. Men, den er senka 60/40. AP Dempere, usikker på fjærer. 2,5" anlegg. K/N filter. 17" Compomotive MO5 felger. M-tech interiør. Shortshift. Hvite instrumenter. Skal kjøpe IS front, M-Tech II sideskjørt og bakfanger. Også har jeg sinnsykt lyst til å få satt i enten M20B25, eller M50B25 og 325 understell. Skal bestille monovisker så fort lønninga kommer inn. Også har bilen stått en god stund, pga diverse motorhavarier, så endel rust har kommet snikende. Det skal tas så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 veldig uklare bilder, men ser ut som en pen e30 Fett stuuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Ja, er bare no bilder tatt med mobilkamera, derfor kvalitet deretter ;P Bilen har stått veeeldig lenge, så var bare ivrig på å få tatt no bilder, men gadd ikke å ta med skikkelig kamera:P Edit: Takk forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Såg feit ut! Men kom med litt bedre bilder og litt mer info da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Takk for det! : ) Skal ta en fotosession med skikkelig kamera en dag jeg får tid. Skal legge til litt info i kveld, har dårlig tid nå ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Hvis du holder telefonen din i ro når du tar bilder blir ikke bildene så gærne skjønner du! Men ser ut som en fin E30 hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Nå fikk jeg lyst på E30=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Pen bil, personlig ville jeg hatt andre felger.. men smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Hvis du holder telefonen din i ro når du tar bilder blir ikke bildene så gærne skjønner du! Men ser ut som en fin E30 hvertfall! Hehe, er klar over det da:P Men, på bilde nr. 1, så zooma jeg, og bilde 2 og 3 er tatt i skumring. Men skal ta no skikkelige bilder med det ordentlige kameraet mitt så fort jeg får tid/gidder Takk for kommentarer folkens! tmice: Tjaa, jeg har litt lyst på nye felger egentlig.. Hva ville du hatt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Nye bilder, tatt 31.08.08 : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 + et bilde tatt 10.08.08: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Syns de felgene var dritfete jeg Om du velger å bytte så bør du finne noe med mere kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Ja, de er jo ålreit nok, men er jeg så lei dem liksom : p Er svak for hvite felger på svart bil jeg, så jeg har veldig lyst på Compomotive egentlig. Men jeg har ikkeno hastverk : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 ei , gamle til søskenbarnet mitt jo ;p morro at du tar vare på den !; D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå