Marius2002 Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Hei. Jeg vurderer å kjøpe effektanlegg til min E36 318i(M43). Jeg trenger ikke det aller dyreste, men kunne gjerne tenkt meg ett som gir litt god lyd selv om jeg bare har 4'er motor. Har sett litt på det på GS, supersport tror jeg det heter, noe som vet om det er bra? Andre anbefalinger? Er åpen for forslag og erfaringer
Glennski Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Jeg har et simons- effektanlegg på min 3.18i. Har byttet ut både midtre og bakre potte, syns det er bra lyd i den nå Men for all del, supersport fungerer like bra det:) Eneste er at jeg kjøpte mitt i deler og ga snaue 2000. Supersport anleggene koster jo rundt 3500 tror jeg...
Marius2002 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Jeg har et simons- effektanlegg på min 3.18i.Har byttet ut både midtre og bakre potte, syns det er bra lyd i den nå Men for all del, supersport fungerer like bra det:) Eneste er at jeg kjøpte mitt i deler og ga snaue 2000. Supersport anleggene koster jo rundt 3500 tror jeg... Hvor kjøpte du det?
Marius2002 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 På Mekonomen Hmm Takk skal du ha, skal undersøke litt på Mekonomen her i Molde jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå