Gå til innhold

Hvilke burde jeg velge?  

52 stemmer

1. 1. Hvilke burde jeg velge?

• BBS LM Replica
      20
    • Hartge Classic
      12
    • M3 CSL Replica
      12
    • TSW Indy 500
      9
    • annet (kom med forslag)
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt på å kjøpe nye sommerhjul til bilen, men er veldig usikker på hva som vil kle bilen mest, med tanke på Fargen (Claypso rød)

har 17" nå men vil gå opp til 18"

det jeg har nå er 225x45r17 rundt hele bilen, og kanskje bytte til 215x40r18 forran og 235x35r18 bak, er dette fornuftig? (bare å komme med andre forslag)

bilde av bilen min (318is):

Bilde020.jpg

hadde være fint om noen hadde hatt bilde av en e36 med noen av disse felgene under:

har sett ut noen felger jeg kunne tenke meg:

BBS LM Replica:

EXM3-side-large.jpg

Hartge Classic:

hartge_classic_wheel.jpg

M3 CSL Replica:

jack-m3-sept20053.jpg

TSW Indy 500:

indy500_silver_reg_pop_white.jpg

Skrevet

Jeg har CSL felger på min bil nå, bare i 17". Syns de kler bilen jeg.

Men samtidig er jeg svak for felger med kant, så, jeg ville ha valgt Indy 500-felgene :) Likte de skikkelig godt

Skrevet

har du store nok bremsskiver så er TSW Indy 500 felgene de fineste å de råeste.

størrelse er opp til deg selv da. men mitt valg ville vært 18 eller 19" felger

med en bredde på 8,5" eller 9"

lykke til:)

Skrevet

Har du feit lommebok og trygg plass til bilen om natta jeg hadde ikke vært i tvil BBS felgene. Hadde hjulpet med hvite/røde lykter bak og lakka bakfanger å frontfanger Claypso rød :D ellers fin bil

Skrevet
Har du feit lommebok og trygg plass til bilen om natta jeg hadde ikke vært i tvil BBS felgene.

Det er snakk om replica felger... Koster ikke all verden ;)

Skrevet

vg34cqqhvy4ckibxbjuq.jpg

Et annet forslag :) (Når jeg tenker meg om kommer jeg nesten alltid med dette forslaget når noen spør hvilke felger de skal velge etc.. :lol: )

Ville også anbefalt 17''

Av de du har satt opp vill jeg nok valgt CSL- eller LM-replicaene

Skrevet
Har du feit lommebok og trygg plass til bilen om natta jeg hadde ikke vært i tvil BBS felgene. Hadde hjulpet med hvite/røde lykter bak og lakka bakfanger å frontfanger Claypso rød :D ellers fin bil

ja regner nok med det blir LM felgene, kjøper replica så er ikke så dyre ;)

nye baklykter (rød med hvit blink) er bestillt og gidder ikke lakke noe før til våren, for da kommer M3 stylinga :D

Skrevet
Lm!

Men hold deg til 17" du, har prøvd 18" på flere e36er og skiftet fort til 17" igjen..

hva var problemet med 18" da? "/

Skrevet
Lm!

Men hold deg til 17" du, har prøvd 18" på flere e36er og skiftet fort til 17" igjen..

hva var problemet med 18" da? "/

Jeg har hatt 18" på en 318is og en m3 og begge sporet en del og de ble litt for lite gummi på felgene..

Mulig jeg begunner og bli gammel men 17" ser bedre ut på E36 og de er bedre og kjøre på 8)

Har 17" på E23n min nå og vurdere og gå ned til 16", tror de passer hjulopphenget bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...