mario Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Heisann! Jeg er ganske ny her inne men har da et projekt da. Jobber på Delelager på Bmw i fredrikstad. bilen er en BMW 318i sedan 1997-modell. Info om bil: Årsmodell: 1997 Farge: Articsliber metallic 309 (blåsølv metallic) Karosseri: 5 dører, sedan Motor: 1.8 liter M43 motor rekke 4. Hk:118 Drivverk: 5 gir manuell med bakhjulstrekk Interiør: Svart Utstyr: hvite blink lys. Nye bremser rundt om og BILSTEIN komplett senkesett 50mm. El-takluke og vinduer. Dette er planene så langt….. - Installere mine Racing seter - Bygge om til skiver bak - EDC Borra og slissa skiver med Greenstuff klosser - Montere momo race ratt mitt - Komplett ombyggning til M-tech intriør - M pedaler - M girkule - M håndbrekk - Karbon midtkonsoll - Oljetemp og oljetrykk målere. - M3 diff med full sperre. - Svarte ”angeleyes” frontlykter - Røde baklykter med dioder - Effektanlegg med dobbel utblås - Green powerfilter kit - Fjærben stag foran - Fjærben stag bak - H & R horisontal krengningstag - Powerflexforinger - Vmax coilovers eller H&R. - MAK Vertigo 18" felger - Michelin pilot sport ps2 dekk - M3 frontfanger - M3 bakfanger - M3 sideskjørt - M3 GT spoiler - M3 GT catkiller leppe - Bad eyes lyktelister - Xenon kit - Svart lakka panser eller carbon - Focal anlegg med dobbel 12" - ETTER HVERT: - M3 motor eller turbokit til 1,8 literen. - M3 6 gir girkasse.
ChrZZ Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Hey og velkommen! Menne... stiller noen spørsmål til listen din: - Installere mine Racing seter Hvorfor? Du skal jo ha m-tech interiør? - Montere momo race ratt mitt Lukter ihvertfall Torshov lang vei... - Vmax coilovers eller H&R. Du har jo allerede Bilsteinsenkesett? - Svart lakka panser eller carbon Hvis du absolutt må, gå isåfall for carbon! - Focal anlegg med dobbel 12" Ingen vits med så mye bass. Holder fint med 1x 10". Evt, drite i sub, og heller installere et ordentlig bra skjult anlegg innvendig Ellers: blir nok bra! Du glemte soting Oooog, hva er en "m-gt"?
tmice Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Velkommen, å det her blir jo noe å følge med på!
S. Gunstad Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Bilr bar dette! Jobbe på delelager er jo et godt utgangspunkt BILDER!
Astri Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Hey og velkommen!Menne... stiller noen spørsmål til listen din: - Installere mine Racing seter Hvorfor? Du skal jo ha m-tech interiør? - Montere momo race ratt mitt Lukter ihvertfall Torshov lang vei... - Vmax coilovers eller H&R. Du har jo allerede Bilsteinsenkesett? - Svart lakka panser eller carbon Hvis du absolutt må, gå isåfall for carbon! - Focal anlegg med dobbel 12" Ingen vits med så mye bass. Holder fint med 1x 10". Evt, drite i sub, og heller installere et ordentlig bra skjult anlegg innvendig Ellers: blir nok bra! Du glemte soting Oooog, hva er en "m-gt"? Å der va originalpolitzei tebake. La gutten gjør det han vil med sin bil, så kan du gjøre det du vil med din bil! Kan bli morsomt dette, men tråden er ikkje komplett uten bilder.
ChrZZ Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Å der va originalpolitzei tebake. La gutten gjør det han vil med sin bil, så kan du gjøre det du vil med din bil!Kan bli morsomt dette, men tråden er ikkje komplett uten bilder. Sier frøken "less is more"? Øhm... Selvsagt, han kan gjøre hva han vil. I mine øyne, så ødelegger han bilen, i andres (hans egne bl.a.) så er det det motsatte. Han legger ut listen her offentlig, så da må han da tåle at ille alle liker listen. Sånn er det med den saken!
mario Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 Det går bra Jeg tåler litt kritikk. men jeg svarer gjerne på spørsmål. Jeg får desverre ikke tak i org M3 stoler (si i fra vis noen har) så da blir det skinn racingstoler isteden. Må jo ha litt lyd i bilen så 2 x12" i en liten pen kasse blir nok bra. Rattet så orker jeg ikke kjøpe M-tech fordi den har airbag,jeg har fjerna min og setter inn et limited edition Momo race ratt som er håndlagd!! Siden en e36 er ganske normal og style litt opp må vi ha noe som ingen andre har,det vil si KANSKJE et svart panser eller carbon for å bryte litt. bilen skal få et litt motorsportpreg over seg med noen fete grøftelys som er orginalt som jeg aldri har sett på en e36 før...hehe lover å legge ut bilder folkens! Jeg kan være også hjelpelig med delefilmer,tips og priser til alle bmw deler......
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 KAN bli spennende men enig med chrzz og astri, JA, vi liker å ha ting orginalt
Lars89 Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Kommer sikkert til å bli bra. Alle kan ikke kjøre komplett m-tech (selv om det er det fineste ). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå