Xneon88 Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Er det noen som vet når man skal bestille Xenon til bmw , om man skal skrive 1 eller 2 i antall på webshoppen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Som regel 1 sett man kjøper dvs til 2 lykter. Men nå finnes det så mange forskjellige nettbutikker. Bedre om du kommer med en link til butikken. Kan være enklere å svare på da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Hvis det er her inne, så er 1 et par, dvs. to ballaster og to pærer. Skal du ha til nærlys og fjernlys på begge sider må du ha to. De fleste nettsjapper har det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Jeg har xenon ettermontert i nærlysa mine, men vil oppgradere fjærnlysa også.. hvordan sett skal jeg kjøpe da? Hvordan vet jeg forskjell på nær og fjærnlys-sett? Finner liksom ikke noe forskjell i nettbutikkene.. =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 H1 Ingen forskjell på nær og lang lys. Eneste forskjellen kan være pæretypen. Ser i signaturen din at du har en E34, og da skal du ha H1 i langlysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 hmmm oki! Men..jeg er vell litt grønn på dette.. men hvordan får jeg da ett sterkere lys i fjærnlysene, hvis det ikke er forskjell på typen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 xenon med 4300k eller 6000k lyser jo mye bedre enn halogen. Hvis du har xenon ettermontert i nærlysene, så vil fjærnlysene lyse like godt som nærlysene. Husk at når du slår på fjærnlysa så lyser fremdeles nærlysene, så alt i alt så vil du få bra lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 oki! Så med andre ord er det lite "k" på pærene som står i nærlysa mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Vanskelig å si hvilken farge du har ifra før. Her kan du lese litt mer om xenonlys: http://www.xenonkungen.se/tekniskadata.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 hmmm oki! Men..jeg er vell litt grønn på dette.. men hvordan får jeg da ett sterkere lys i fjærnlysene, hvis det ikke er forskjell på typen? Forskjellen ligger i reflektorene. Nærlysene lyser opp med et "kuttet" område som du tydelig ser hvis du kjører opp mot en vegg med nærlys, da ser du klart forskjell om du slår på fjærnlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Aha selvfølgelig Da har jo jeg ett problem for jeg har ettermonterte Angel eyes-lamper og de er neppe så god reflektor i som orginal lykt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xneon88 Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå