MariusW Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 treffet har nettopp vært Forrige helg =) Blir vell flere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Det blir vel treff i September kan jeg tenke meg Blit vel sikkert i heggelia det og da det ligger midt i mellom byene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Flott bil du har . Men syns ikkje det er noko fint med led lykter , mykje finer med dei rød/kvite som var på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Har hatt de lyktene selv. Å de solgte jeg for 300,- I den ene lykta var innmaten løsnet, så jeg måtte bare få de unna fort Hvis du har original lyktene liggende, så anbefaler jeg at du monterer CCFL ringene! Har det selv på min, å etter min mening, så får man ikke bedre AE enn ccfl Lyser vanvittig bra! Har du enda de røde og hvite baklyktene liggende? De er finest syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 ja har de røde å hvite enda. men ville ha noe litt mørkere å som stikker litt mer ut. cclf ringer er det sånne lyspunkter i ringene da? eller lyser hele ringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 ja har de røde å hvite enda. men ville ha noe litt mørkere å som stikker litt mer ut. cclf ringer er det sånne lyspunkter i ringene da? eller lyser hele ringen? Ikke noe lyspunkt tjafs nei! Her er det xenon gass i ringene! Vanvittig bra lys! Som regel når man kjøper AE lykter, så er lyset i ringene gult! Men i disse ringene som man monterer inni original lykta, så er lyset knall hvitt! Ser litt dumt ut hvist man har vanlige AE, og kjører med xenon i sprederne, men med ccfl og xenon i tåkelyktene, ser det mega bra ut Jeg kjører med denne kombinasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 pen bil forsåvidt Grei maskin.. Liker ikke de framlyktene.. de små led lysa med hvit og blå farge, ser så jevla harry ut. hadde noe av det samme på de gamle mine. Første jeg gjore var å klippe ledningene så de ikke funka.. men kanskje du liker det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 pen bil forsåvidt Grei maskin..Liker ikke de framlyktene.. de små led lysa med hvit og blå farge, ser så jevla harry ut. hadde noe av det samme på de gamle mine. Første jeg gjore var å klippe ledningene så de ikke funka.. men kanskje du liker det:P syns d blir litt harry ja. har klippet ledningene her å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 ja har de røde å hvite enda. men ville ha noe litt mørkere å som stikker litt mer ut. cclf ringer er det sånne lyspunkter i ringene da? eller lyser hele ringen? Ikke noe lyspunkt tjafs nei! Her er det xenon gass i ringene! Vanvittig bra lys! Som regel når man kjøper AE lykter, så er lyset i ringene gult! Men i disse ringene som man monterer inni original lykta, så er lyset knall hvitt! Ser litt dumt ut hvist man har vanlige AE, og kjører med xenon i sprederne, men med ccfl og xenon i tåkelyktene, ser det mega bra ut Jeg kjører med denne kombinasjonen bruker du original lyktene? du har ik et bilde av d? og hvor kjøpte du de ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 ja har de røde å hvite enda. men ville ha noe litt mørkere å som stikker litt mer ut. cclf ringer er det sånne lyspunkter i ringene da? eller lyser hele ringen? Ikke noe lyspunkt tjafs nei! Her er det xenon gass i ringene! Vanvittig bra lys! Som regel når man kjøper AE lykter, så er lyset i ringene gult! Men i disse ringene som man monterer inni original lykta, så er lyset knall hvitt! Ser litt dumt ut hvist man har vanlige AE, og kjører med xenon i sprederne, men med ccfl og xenon i tåkelyktene, ser det mega bra ut Jeg kjører med denne kombinasjonen bruker du original lyktene? du har ik et bilde av d? og hvor kjøpte du de ringene? Bruker original lyktene ja Er bare å åpne lykta, å putte dem inni Får kjøpt de på Norvatio.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå