tuder Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Sliter litt med mye skurring i den orginale buisness cdspilleren i min e46. Virker som rds'en ikke vil henge med og søke etter nye kanaler. Fant ut no nytt i dag, når jeg setter på varmetrådene i bakruta skurrer det hele tida, blir borte når jeg skrur den av igjen. Hva kan være feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiLLLip Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Har samme problemet når jeg skrur på varmetråder bak. Business CD-spillern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Kan være antenna da. Siden så vidt jeg vet er antenna i bakruta. dvs at når varmetrådene kommer på så.. ja dere kan jo tenke dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Syns generelt BMW har dårlige FM motagere kontra andre biler. Mister fort stereolyden, men det er kun på spesielle radiokanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Hadde akkurat det samme på min forrige 518i. Og der var det ekstern anntenne. Men samme problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 noen som har uorginal spiller i sin, kunne vært kjekt og vite om det er radion eller antenna. Har det samme problemet på min e 46 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Jeg har omtrent ikke noe signal med min nye Pioneer spiller Stopper på RDS kanaler i blandt bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Da har du sikkert ikke koblet remoten til antenneforsterken i den nye spilleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå