Gå til innhold

Bygge et subtilt anlegg som gir grei lyd


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har da en BMW E46 318i og vil ha bedre lyd i bilen!

Men jeg er ganske kresen på utseende og slikt så jeg har noen kjipe krav til mitt eventuelle anlegg og jeg tror noen her inne har noen gode ideer :) hadde iallefall ikke overaska meg.

For det første: CD spilleren som står i bilen nå skal IKKE byttes. Dvs jeg skal ha original BMW Business CD spiller. Jeg er klar over at forsterkeren i denne ikke er så bra som andre spillere og at jeg ikke kan forvente meg den SUPRE lyden men jeg synes det ser for teit ut med uoriginal spiller i E46, beklager. Dessuten vil jeg bare ha litt bedre lyd ikke SUPERLYD.

Så er det det med sub. Vil selvfølgelig ha litt dunkdunk _MEN_ vil ikke ha en svær kassejævel i bagasjerommet.

Løsning: Går det ikke ann å få kjøpt sånn type sub som noen nyere modeller kommer med under setet? Er dette noe som kan ettermonteres? Og er det SVINDYRT?

Håper dere har noen gode tips til meg og håper jeg ikke er plagsomt nøye :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Pioneer har nettop laget en sub som ikke ser ut som en sub. Den legges i bagasjerommet og ser ut som en flat og lav liten "boks". Legger link til den.

http://www.pioneer.no/no/products/25/131/201/TS-WX77A/index.html

Det er en aktiv sub, så du trenger ikke koble opp en forsterker og hele pakka. Koble til ledningene, og voilà!

Anbefaler også pioneers TSE-serie. Har slike i hatteylla, er ikke altfor dyr og de spiller reint og pent.

http://www.pioneer.no/eur/products/car_accessories/BMW/3-series%20Coupé/01-1992/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...