k3n Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Hentet denne bilen på gardemoen i februar i år hos en hyggelig 60år gammel mann som var 2. eieren av bilen. Bilen hadde 80000km på telleren og var helt original da den ble hentet og turen nordover til Tromsø startet på piggfrie vinterdekk å glede over ny bil Bilen er den dag idag senket 35/10 med H&R 19" Hartge Classic replica... 235/35 framme og 265/30 bak M-tech II styling rundtom 7000K angel eyes Lakkert grill M3 Speil Framover i tid har jeg meget lyst på; Ny eksos Soting av ruter Clubsport lepper Xenonlys i tåkelyktene Motor forbedringer? m.m Noen bilder av kebabtralla:: Konstruktiv kritikk og idèer mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Bilder bilder bilder, å så renger jeg med du stiller på treff i månedskifte sept/okt i midt troms.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Tok bildene idag faktisk, kameraet som jeg hadde jeg tom for strøm så ble litt få bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 veldig pent og cleant Sånn mi like det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 En nice touch på sølvgrå bil er lakkert grill i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 fin bimmer du har fått der tror ikke jeg har sett den i tromsø enda. men er ikke så sikker på om jeg likte grillen men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Grillen er vel en smakssak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 ja er vel det tenk om alle hadde samme smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Noen som har noen tips til eksos? Hva funker og hva funker ikkje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Pleier alltid å nevne Eisenmann med soundpipe jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Har vi noen links til hvor de selger det, Fant noe på scmiedmann til en pen pen pris...:S edit: Hva med koed sine Supersport 4-rørs løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Jeg synes firerørs ser feil ut på coupe. Det ser så veldig "ettermontert" ut. I mange tilfeller så ser det ikke likt ut på begge sider heller, sikkert vanskelig å ligne opp.. Men det er min meninga da. SRS har en ganske kraftig bakfanger som jeg synes ser interessant ut til coupe. Kunne tenkt meg å sett den med fire eksos, men må ha ganske bar størrelse på de så de matcher fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Fin E46 det der! Står en nesten lik i Narvik og venter på meg Er bare en 318 da Men må bare få lappen tilbake så jeg kan hente den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 kan være noe enig der morteym, sett mye halvbra på opptil flere bilder der det ikkje er symmetri på eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Fin E46 det der! Står en nesten lik i Narvik og venter på meg Er bare en 318 da Men må bare få lappen tilbake så jeg kan hente den... takker Får håpe du får lappen snart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå