///Mysild Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 takk hmmm... må lære meg ps kanskje... syntes det e.h.d lagde var tøft, det sort/hvitt bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiass1 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 haha ^^ bil kjørte du? e39 stv? eller? nei, kjørte E46 Sedan hmmmmm!og så kom du ikke bort!? teit! Beklager.. Jeg så deg og bilen din så tenkte jeg; han er sikkert på bimmers haha.. Skal komme bort neste gang, så tar vi en photoshhot sammen på fuhr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiass1 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Balle.. Skulle ned på fuhr i stad med nyvaska bil og skulle ta bilder av den, så var det fella politibiler og brannbiler overalt! Fuhr brenner dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 ehhh... HÆ!? hvor ligger det hen? du får si ifra litt før photoshoot da... har ikke bilen i grimstad hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Fuhr bygningen er den du har tatt bilder foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 å? godt jeg tok bilder i forgårs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå