knut_olestad Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesial.php?id=5324
Mr.Silver Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesial.php?id=5324 Tøff
Deep Dish Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Hvor kommer F begnelsen fra? Har tydligvis sovet i timen..Men sovet i timen eller ikke, hekken ser like forferdelig ut som på E90n. Også ha den fått den 7 serie look-alike refleksplata, eller dobbelthake som jeg kaller det. Bangle er min helt. F er som kjent bokstaven etter E, og nå som de har kommet til E90-91-92-93, så blir den nye 5-serien den første modellen med F-betegnelse.! Den nye 7 serien er den første modellen med F-betegnelse og heter F01 og F02 for lang versjon.. Se der ja... Flere som har sovet (meg) i timen...
BMW89 Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 men denne er jo gammel mener de tegnet konsept cs får over et år siden !
mAZE Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 CS'n er "gammel" ja. Har sett den for mange mange måneder siden.
Saltkjelen Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Ja, Consept CS'en er "gammel", men det som er litt interessant er at den nå vises på bilmessen i Russland. Det spekuleres derfor på om BMW gjør denne klar for lansering innen kort tid. Kanskje en kommende 8 serie..?
mAZE Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Ja, Consept CS'en er "gammel", men det som er litt interessant er at den nå vises på bilmessen i Russland. Det spekuleres derfor på om BMW gjør denne klar for lansering innen kort tid. Kanskje en kommende 8 serie..? Det hadde ihvertfall vært snadder... En ny 8-serie fortjener vi. hehe.
hauken Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Hvorfor skal grillen være så enorm, og rumpa så lita? Fjerner litt av BMWen da.. Er nok et stykke ifra den maskerte der til det endelige resultatet, så dont' worry! får da virkelig håpe de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå