Gå til innhold

Ferietur til Nürburgring 2008

Trond.S
 Share

Anbefalte innlegg

Dette var utrolig artig lesing! Rett og slett sikkelige flinke til og skrive og fikse opp dere :0)

synd rune fikk problemer med bilen på turen da.. Har virkelig lyst til og hive meg på nedover en gang jeg også.

bra med bilder var det også Hvordan cam brukte dere? bra kvalitet på de :D

igjen takker og bukker for bra Tur tråd :D

Takk og takk :) Var en artig tur også, og da blir det lett å skrive reisebrev.

Var jeg som fikk æren av å være fotograf på turen, og jeg brukte Canon 450D, og hadde to forskjellige objektiver, et til zoom og et til vanlig. Hadde vel hatt kameraet 1 uke på turen, så rimelig nybegynner på speilrefleks kamera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

TØfft! :) men for dere som har vært der nede og leket.. Får man kjørt der nede med bil med bur og løpslisens men ikke skilt? skilta på m3n ryker nå i nærmeste fremtid.. :(

Nei. Bilen skal være registrert for gatebruk. I tillegg kan de komme ut å måle lydnivået på eksosen. En kompis med en modifisert Aprilia Tuono fikk kjørenekt pga. for høy motorstøy fra sykkelen. Ble bortvist fra banen. Den kvelden ble det jobbet aktivt med hønsenetting og steinull i eksospotta på italiener'n gitt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Oisann, her hadde de kommet en del hyggelige kommentarer siden siste jeg så innom. Takker for det alle sammen :)

Veldig artig å lesing.. Du er helt ram på å skrive å Trond!! Neste år syns jeg nesten du sku lufta derrick-vogna ndover til ringen :D tenk for en komfort-tralle å kjøre til Tyskland med... (dog ikke så morsom som E30'n da)

Hei Mats! Ja, det er det som er planen da, å kjøre i Derrick's yndlingsbil nedover til sommer'n igjen. Gleder meg til den blir klar gitt. Kommer til å ta meg en tur opp til dere for å mobbe Steffen når jeg får den på veien :)

Åssen går det med førerkortet a?

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Haha. Super-dokumentar!:) Tøffe biler hele gjengen, og først og fremst en genial gjenfortelling!

Tusen takk for det :)

moro lesestoff :)

drøm og stikke til tyskland me bilen da:)

Er morro med tur ja. Er egentlig en ganske oppnåelig drøm da. Bare å pakke bilen å dra det :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...