Gå til innhold

Hva kan min 525TDS E34 være verdt? vurderer å selge

bmw520
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 525TDS 91/92mod,pga eventuelt kjøp av nyere bil. Men lurer egentlig på hva man kan få igjen for den, den har gått ca 260000km, byttet masse slite deler i forstilling og bakstilling, i traværsen bak sitter d powerflex foringer. skal til helgen bytte bl.a støtdemperne forran. sitter 40/40mm apex senkesett på den. godt vedlikeholdt

PS litt lakkrust på v-bakskjerm ved skjermbuen.ellers meget lite rust.

Har også holdt på med litt seriøs stereo i den, så den er dempet noe med BIMAST BOMB,VIBROPLAST M1,SPLEN-3004A og NOISEKILLER.

Har ikke veldig bra bilder men dem jeg har for duge inntil videre ;)

DSC01712.jpg

Bilde005.jpg

Bilde004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
Tviler på han får 50.000,- for den. Jeg solgte en rimelig strøken 91 modell 525ia for en tid tilbake siden, og den gikk for 35.000. Der stod det og en større stereo i.

må bare minne om at en diesel står høyere en bensin og automat da ;)

dette er jo en 525 TDS, ikke 525i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit da vel d, å jeg er ikke nødt til å selge bilen heller, lurte bare på hva andre mener den kan være verdt da jeg holder på med seriøs stereo i den, ikke d at stereon følger med, da den er mere verdt en bilen, men d er ferdig opplagt og tilrette lagt alt i bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på du får noe særlig over førti, dog sier du ikke noe om girkasse(men antyder manuell). Ga nylig 55 for en 1995 stasjonsvogn med samme kjørelengde som din men bedre utstyrt og vet av en 1992 stasjonsvogn med skinninteriør som ble solgt for 30k etter å ha vært for salg i lang tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, 30k ja, nei da bruker jeg bilen selv om jeg ikke får mer, men ser nå dem står seg veldig bra i pris da :)

anser min til rundt 45k jeg, er jo gjort en god del seriøst med den bilen med tanke på demping kabler osv da. funderer å selge med frontsettet, men vet ikke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...