Gå til innhold

Hettegenser

Even_e30
 Share

Anbefalte innlegg

herregud er vel ikke deres problem at han vil ha en sånn genser vel!! inni hesterævva hva folk klarer å mase og diskutere bort fra folk som faktisk har lyst på en ting... han spurte faktisk ikke hva dere mente om den, han spurte hvor man fikk kjøpt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud er vel ikke deres problem at han vil ha en sånn genser vel!! inni hesterævva hva folk klarer å mase og diskutere bort fra folk som faktisk har lyst på en ting... han spurte faktisk ikke hva dere mente om den, han spurte hvor man fikk kjøpt den!

For det første;

Han spør på et åpent forum, og da må han tåle å få kommentarer. I dette tilfellet var det for å hjelpe fyren til å kjøpe noe skikkelig.

For det andre;

Når man går med slike hjernedøde t-skjorter drar man ikke akkurat opp inntrykket rundt BMW-eiere, og det _er_ faktisk vårt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel jeg som har "dradd" dette litt ut ved å være småspydig i forhold til at genseren er lik opel's-volvo-citroen og peugeot.

Samtidig så gjorde jeg tidligere i innlegget dette produktet til noe som er likt alt annet ved å legge inn alle disse "blåkopiene" på en og samme side.

Da må de som nøyer seg med dårlige kopier få lov til å nøye seg med det.

Genseren var ikke spesielt fin. Kvaliteten er sikkert bra.Det er en unisex genser som dekker ønskene om et merkeplagg til alle supportergrupper. Jeg tipper at den eneste grunnen til at noen ønsker den er Bmw merket på den.

Det som er det tåpelige slik jeg ser det , er tilleggsteksten som var nevnt i denne sammenhengen.

Fuck....osv. Den er det som gjør at dette ikke blir en ok greie , og at dette brått og gale blir et veldig tåpelig produkt å gå rundt i.

Hva er det som blir lagt merke til.

Jo , først så ser du denne tåpelige "fuck" teksten , og så legger du merke til Bmw logoen.Tror neppe det er omvendt.

Tekst og merke assosieres. Og det er vel ikke ønskelig.

For meg , så må folk få gjøre akkurat det de vil. Min mening er at dette er et skikkelig dusteprodukt som ikke hører hjemme i et miljø som sliter med å få riktig oppmerksomhet.

Så sånn er det med den saken.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første;

Han spør på et åpent forum, og da må han tåle å få kommentarer. I dette tilfellet var det for å hjelpe fyren til å kjøpe noe skikkelig.

For det andre;

Når man går med slike hjernedøde t-skjorter drar man ikke akkurat opp inntrykket rundt BMW-eiere, og det _er_ faktisk vårt problem.

kan hende han så på denne som skikkelig... han spurte ikke etter hva andre mente var best for han men hvor han kunne få kjøpt denne. og da vil jeg si at han allerede har bestemt seg på forhånd. at det er en hjernedød genser er din personlige mening og bør ikke oppfordre han til å ikke kjøpe noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...