conan Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Har et pent stoffintreør til e30 cab. Det er i grått stoff og med vipp på setene forran samt sort skinnbakside. Førersetet er slitt med hull og mekanismen er fucka. Ellers er baksete helt strøkent med et bittelite hull i ene sitteputa og passasjersete er strøkent uten noen hull. Bud ønskes på dette da det skal vekk.... Hele settet Framsete passasjer, strøkent Sjaførsetet, dette er ikke pent og trenger ny mekanisme Baksete, dette er strøkent Kom med bud på skiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Ingen som trenger? Dette er pent, unntatt førersetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 kan gi deg 500 for fram stolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 passasjer stolen fremstår som strøken, ingen huller el rift i det hele tatt. stoffet er pent og. Vil nesten ha 700 for den, så får du begge. Tror det kun er stoppemekanismen som er defekt på andre, for vippen osv funker. Men henter du i helgen er det greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 hvor mye koster det for og frakte 2 framstoler til Molde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Budet er nå oppi 1100 for alt sammen, kjøper må hente det da det er for mye styr og få fraktet det til posten og sendt det. Har ikke plass i noen bil til det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Faen da:( stolene hadde passet midt i blinken hos meg, men blir for langt og hente:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Jeg har bud på 1300 + frakt hvis jeg sender de reset, så da sendes de til budvinner hvis det blir for langt og dra for og hente... Ved forsendelse gjelder forskuddsbetaling på konto før det sendes, gidder ikke og måtte hente det i retur igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Kan jeg spørre om noe her, den typen baksete passer det i 2 dørs E30 også, eller er det forskjeller på den og cab ?? kunne tenkt meg et sånt baki min 2 dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 hvor mye blir det ca i frakt da conan? cab baksetet er litt smalere, pluss at det må modifikaseres for og få det på plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Oki, takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 hvor mye blir det ca i frakt da conan? quote]Aner ikke, hva kan dette veie da tro? maxgrensa er jo 35 kg på posten.. Må få veid det først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 bumper i vei her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Du som kjøpte dette inntr, har ikke glemt meg vel? Hørte ikke noe mere fra deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå