DaggEn Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Som topic sier så solgte jeg m3'en idag. Må si at det var noe av det værste jeg har vært med på. Kjente det vridde seg i magen. Men men.. kommer nok til å kjøpe en ny med tid og stunder. Kansje bare til banebruk. Slenger med noen bilder av bilen før overtagelsen og mens den kjører avgårde men den nye eieren som forøvrig kommer fra Fosnavåg. Håper jeg får se den igjen på noen treff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Synd Den var jævlig heftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 "Kondolerer" med salget, det var vel ikke gøy. Dette må vel være den samme bilen som jeg var og så på i Bergen tidligere i år før den ble kosta på nye deler og lakkering? Trodde ikke du var aktiv på forumet her jeg?? Bilen var, og ble, ganske sjarmerende Endte imidlertid opp med den estorilblå Hartge M3n jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Trodde du mente bmwforum som i bmwccn.. Fulgte ikkje helt med.. Ja det er samme bil men ENDEL forandret. Grattis me ny bil forresten. Så filmen din. Kanon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Får jeg spørre hva du ga for eksos og panser? Det blir nok ikke et slikt panser på denne bilen. Det blir litt feil siden den er såpass spesiell og allerede har csl karbonpanser, men... Du skulle hatt noen klipp av bilen din du og Hvordan ble lyden innvendig i bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Panseret ga jeg rundt 13-14000 inkl frakt og mva hvis ikkje mer. Kjøpte endel samtidig som eksosen så husker ikkje helt pris på det. Men lyden er rå. En helt annen dimensjon av lyd i forhold til orginalt. Lyden innvendig ble veldig høy dyp bromling. Egnet seg ikkje for lange langturer for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 off... hadde jeg måtte selge en slik bil så hadde jeg gravd meg ned bak huset et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 vet hvordan det er og selge bil ja, solgte 320en min i vinter og da fikk jeg nesten tårer i øya da den nye eier reiste av gården. var ikke mye galt og si om den bilen der heller, var et pent eksemplar gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Kjedelige greier.... følte med deg når jeg så på bildene... den ble liksom bare "borte"..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 synd det der,hadde det likt når eg solgte min 320.håper den nye eigeren tar like godt vare på den,som det så ut til at du hadde gjort,et veldig fint eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Hadde ihvertfall synes det var trist når man kan se på bildene at nye eieren ikke kan plassere seg riktig i veibanen en gang.. (Er det plass til å svinge inn ved siden av i avkjørselen? Skulle uansett lagt helt til høyre). Får bare håpe han kjører bedre ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 kan jeg spørr hva namnet var til han som kjøpte? mulig jeg vet hvem det er... vokste opp i fosnavåg skjønner du...nyskjerrig....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Trist Sykt pen og rå bil, med en jevla deilig fargekombinasjon Gammel var den nye eiern? håpe den blir tatt vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Hadde ihvertfall synes det var trist når man kan se på bildene at nye eieren ikke kan plassere seg riktig i veibanen en gang.. (Er det plass til å svinge inn ved siden av i avkjørselen? Skulle uansett lagt helt til høyre).Får bare håpe han kjører bedre ellers! Hehe.. Du ser det ikkje så godt på bildet men det er et fortau på høyre siden av bilen så han ligger så langt til høyre som han kan. Er en veldig smal vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Kondolere med salget da Følte virkelig med deg når jeg så den bilde serien.. Sinnsykt pen bil da by the way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå