Gå til innhold

Solgte gobilen idag (e46 m3) Trist å se den kjøre avgårde :(

DaggEn
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier så solgte jeg m3'en idag. Må si at det var noe av det værste jeg har vært med på. Kjente det vridde seg i magen. Men men.. kommer nok til å kjøpe en ny med tid og stunder. Kansje bare til banebruk.

Slenger med noen bilder av bilen før overtagelsen og mens den kjører avgårde men den nye eieren som forøvrig kommer fra Fosnavåg. Håper jeg får se den igjen på noen treff..

DSC_0004.jpg

DSC_0001.jpg

DSC_0017.jpg

DSC_0025.jpg

DSC_0026.jpg

DSC_0027.jpg

DSC_0028.jpg

DSC_0029.jpg

DSC_0030.jpg

DSC_0031.jpg

DSC_0032.jpg

DSC_0033.jpg

DSC_0034.jpg

DSC_0035.jpg

DSC_0036.jpg

DSC_0037.jpg

DSC_0038.jpg

DSC_0040.jpg

DSC_0041.jpg

DSC_0042.jpg

DSC_0043.jpg

DSC_0044.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Kondolerer" med salget, det var vel ikke gøy.

Dette må vel være den samme bilen som jeg var og så på i Bergen tidligere i år før den ble kosta på nye deler og lakkering? Trodde ikke du var aktiv på forumet her jeg?? Bilen var, og ble, ganske sjarmerende :)

Endte imidlertid opp med den estorilblå Hartge M3n jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg spørre hva du ga for eksos og panser?

Det blir nok ikke et slikt panser på denne bilen. Det blir litt feil siden den er såpass spesiell og allerede har csl karbonpanser, men... Du skulle hatt noen klipp av bilen din du og :)

Hvordan ble lyden innvendig i bilen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panseret ga jeg rundt 13-14000 inkl frakt og mva hvis ikkje mer. Kjøpte endel samtidig som eksosen så husker ikkje helt pris på det. Men lyden er rå. En helt annen dimensjon av lyd i forhold til orginalt. Lyden innvendig ble veldig høy dyp bromling. Egnet seg ikkje for lange langturer for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ihvertfall synes det var trist når man kan se på bildene at nye eieren ikke kan plassere seg riktig i veibanen en gang.. (Er det plass til å svinge inn ved siden av i avkjørselen? Skulle uansett lagt helt til høyre).

Får bare håpe han kjører bedre ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ihvertfall synes det var trist når man kan se på bildene at nye eieren ikke kan plassere seg riktig i veibanen en gang.. (Er det plass til å svinge inn ved siden av i avkjørselen? Skulle uansett lagt helt til høyre).

Får bare håpe han kjører bedre ellers!

Hehe.. Du ser det ikkje så godt på bildet men det er et fortau på høyre siden av bilen så han ligger så langt til høyre som han kan. Er en veldig smal vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...