DaggEn Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 kan jeg spørr hva namnet var til han som kjøpte? mulig jeg vet hvem det er... vokste opp i fosnavåg skjønner du...nyskjerrig....hehe Han heter Anders. Mer vil jeg ikkje si. Han kommer nok sikkert innom forumet og presenterer seg selv med tid og stunder. Trist Sykt pen og rå bil, med en jevla deilig fargekombinasjon Gammel var den nye eiern? håpe den blir tatt vare på. Ja jeg elsker den fargekombinasjonen.. Ikkje så mangen av de her til lands heller. Nye eier var 23år.. Jeg tror den er i gode hender. Hvis ikkje blir jeg trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Hadde ihvertfall synes det var trist når man kan se på bildene at nye eieren ikke kan plassere seg riktig i veibanen en gang.. (Er det plass til å svinge inn ved siden av i avkjørselen? Skulle uansett lagt helt til høyre).Får bare håpe han kjører bedre ellers! Hehe.. Du ser det ikkje så godt på bildet men det er et fortau på høyre siden av bilen så han ligger så langt til høyre som han kan. Er en veldig smal vei.. Bra det da! En så fin bil må taes godt vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 hadde heller solgt mora mi en å gitt fra meg den bilen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Hehe.. Jeg vurderte det men markedsverdien var noe lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Hehe.. Jeg vurderte det men markedsverdien var noe lavere sleng på en onkel å et par nevøer ;P tipper på det er en fersk bmw M eiger som sitter å smiler bak rattet på vei hjem til sunnmøre på smale vestlandsveier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 prøvde å sende deg ein sms Daggen:) ang eksoslyd å pris men ingen svar:) vart å handla meg Gruppe M full titanbakpotte nå 20lapper hehe synd å selge bilen.. hvor handla du carbon delene ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Da beklager jeg at jeg ikkje svarte. Det var nemlig rundt 40-50 som skrev sms og mail om hvor jeg hadde kjøpt det ene og det andre. Ble litt slitsomt i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 sykt feit bil...møte deg endel ganger på motorveien i åsane..og kjørte forleden rett bak deg på vei mot vågsboten her forleden...digget denne M3'en..sykt fet bil..synd at du måtte selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Jeg måtte ikkje selge men valgte å gjøre det for å kunne ha en litt dyrere bruksbil som jeg trenger mer. 2 unger og tredjemann på vei. Ja jeg kjørte ofte forbi Vågsboten så ikkje umulig at du så meg der nei Forresten fin bil du har Rayen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Jeg måtte ikkje selge men valgte å gjøre det for å kunne ha en litt dyrere bruksbil som jeg trenger mer. 2 unger og tredjemann på vei.Ja jeg kjørte ofte forbi Vågsboten så ikkje umulig at du så meg der nei Forresten fin bil du har Rayen europas peneste e46 m3??? når solgte du? er ergelig om du solgte din under de dagene jeg så etter bil da. hehe. denne var FIN! peneste jeg har sett. =) hva slags styling har du? er det også skjørt på den? gi meg gjerne info på hvor du kjøpte det. ettersom du ikke lenger har den bilen, så kanskje jeg får lov å lage en kopi? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 europas peneste e46 m3??? når solgte du? er ergelig om du solgte din under de dagene jeg så etter bil da. hehe. denne var FIN! peneste jeg har sett. =) hva slags styling har du? er det også skjørt på den? gi meg gjerne info på hvor du kjøpte det. ettersom du ikke lenger har den bilen, så kanskje jeg får lov å lage en kopi? hehe Takk for fine ord Har ikke sett så mangen biler med den stylingen der i europa nei. Det er for det meste carbon deler fra Vörsteiner kjøpt fra www.JleviSW.com Er bedre utvalg i usa men frakten er jo hinsides. 6500,- kun i fraktkostnader for panseret hjem på døren. Kjøpte ikkje skjørtene pga at bilen da blir veldig lav på midten og det passet med dårlig. Jeg solgt den i slutten av august så jeg fikk det jeg ville ha for den. Hadde ikke latt den gå for mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.E.P Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Det kommer fler bler biler, det her jeg lært meg med tiden men, aldrig artig og kvitte seg med bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Denne har et helt sykt rått stuk... Husker når den lå ute til salgs.. Sykt rått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 såg bilen er til salgs igjen.. han ville ikkje ha den so lenge da hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 hadde heller solgt mora mi en å gitt fra meg den bilen der.. finnes ingen bil i hele verden som hadde fått meg til og selge mora mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå