Thomas Håland Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Hei. Jeg har en kassett spiller i min BMW e46 320d. Skal skifte ut til business cd spilleren og hvordan ser jeg det på ebay hvilken som fungerer her? Har prøvd en us versjon og der va radioen oddetalls system. Her har vi jo partallssystem på radioen. Bak på kassett spilleren min så er koblingen lik denne cd spillerens utganger (cd spiller 1.jpg) Den us versjonen eg har prøvd ser lik ut som (cd spiller 2.jpg) Ellers er radio inngangen også ulik på den us versjonen. Så spørsmålet er enkelt å greit kan man se på koblingene forskjellen på us og europa versjonen? Ellers post gjerne linker på andre cd spillere som er for salg:) Takker for svar:) Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 hei... nei det er ingen forskjell på tilkoblingene kun på radio tuneren inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Skal vist være muligt å forandre på no innstillinger slikt at en US radio vil virke i Europa http://www.bimmerboard.com/forums/posts/308457 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Det funker på min Radio hvertfall.. Har ikke skifta region, men prøvde å justere litt på den automatiske lydjusteringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 eg har ein som virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Skal vist være muligt å forandre på no innstillinger slikt at en US radio vil virke i Europa http://www.bimmerboard.com/forums/posts/308457 Tror ikke det går på E46, virket hvertfall ikke på en E46 jeg hadde fra US, med cd business fra 99. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå