JonEldaR Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 noen som har noe peiling på hvordan jeg skal kunne klare å fjerne dette belegget? det er ikke noe fint!
Martin-D Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Brukte stålskrubb og avfetting på min, fikk bort alt
Dr_S Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Reprin, bare ikke få det på noe annet eller plast
JonEldaR Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Takker for tips! får teste da, kan godt bruke veldig sterkt middel siden motor skal ut av bil.. slipper vertfall å tenke på å skade lakken
Deep Dish Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Takker for tips! får teste da, kan godt bruke veldig sterkt middel siden motor skal ut av bil.. slipper vertfall å tenke på å skade lakken Bare pass på alt av gummislanger når du bruker sterke løsemiddler.. (hvis du ikke da skal skifte ut alle slanger)
JonEldaR Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 skal passe på de ja har ikke bestemt meg om jeg skal bytte de enda, tviler siden slangene er veldig dyre.. blir jo en formue bare i slanger det
Martins Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 syntes ikkje det var så galt eg da,men det er min meining da.ville bare beholt det slik eg
JonEldaR Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 På bildet så ser det ikke så gale ut, men om man ser den på ekte så er det ikke noe fint.. fargen er ugjenvn og gjør at motoren bare ser skitten ut. siden jeg uansett skal ut med motor og har helt til neste sommer på meg så kan jeg likesågodt shine opp motor med det samme
Dralle Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Dette er ikke et "belegg" Det er beskyttelseslakk slik det kommer fra fabrikk. Du får kjøpt den på sprayboks fra bmw. delenummer er: 83120390074 og den heter "motorklarlakk"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå