Gå til innhold

BMW 316 04 modell selges, NY PRIS: 179000.-

K Landre
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier så selger jeg min 316 04 mod.

Kjøpt ny av Bavaria Stavanger April 2004, jeg kjøpte den brukt av Bavaria Stavanger April 2008 som eier nr.2.

Service tatt rett før jeg kjøpte den hos Bavaria Svg April 08, 2 års bytte av bremsevekse gjort Mai 08 hos Bavaria Molde.

Er noen små kosmetiske feil på bagasjeluken og bakfanger, men bortsett fra dette fremstår bilen i god stand.

16" alu felger til sommerdekk og 15" stål felger med piggfrie vinterdekk.

Jobber på sjøen og er derfor ikke tilgjengelig på telefon hele tiden, men kan da nåes på mail: k_landre_88@msn.com

Selges pga. huskjøp, så innbytte i billigere BMW eller Toyota Pickup kan være aktuelt. Pris kan diskuteres!

Ring, send SMS eller mail for mer info.

Utstyr som er verdt å nevne:

- Sport/Delskinn

- Klima m/AC

- Buisness CD spiller

- Skipose

- Hengerfeste

- Elektriske ruter framme

Eu ok til 04/2010

Som sagt prisen kan diskuteres da jeg har kjøpt hus og bilen må selges, evt. byttes i en billig E34/E36 eller Toyota Hilux.

062.jpg

064.jpg

067.jpg

070.jpg

066.jpg

059.jpg

Førerstolen er litt slitt, men ikke revnet i søm.

001.jpg

003.jpg

Link til anonnse på autodb:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1961332

Edit: Endret pris til 179000.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har du bilder av de kosmetiske feilene? Ser at det er tilhengerfeste, er fjærene bak forsterket, mener å ha hørt at fjærene kan knekke ved bruk av hengerfeste på e46 hvis de ikke byttes samtidig som montering av hf, klart er det levert fra fabrikk er det ikke noe issue- correct me if i'm wrong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder av de ripene som er på bilen.

Denne er fylt i med lakkstift

008.jpg

005.jpg

009.jpg

Denne er også fylt i med lakkstift, begge ble fylt i på Bavaria før jeg kjøpt bilen.

011.jpg

Og mens jeg har vært bortreist har en eller annen idiot laget en grov bulk på sjåfør døren under listen!! :evil: Hadde jeg nådd tak i han så hadde han ikke hatt det så lett lenger....

004.jpg

003-1.jpg

Angående hengerfestet så tror jeg det er orginalt på denne bilen, men fikk ikke tid til å ringe Bavaria i dag for å sjekke det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...