316 Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Vi har jo en nettbytråd, hadde kanskje vært litt morsomt å spille mot hverandre i for eksempel GTA? Regner med at et par av dere har PS3. Moderatoredit (Fredrik): Dette hører til i tulletråden... forumkriteriene sier: Alt annet bil- og motorprat! For datahjelp, spilling og klær finnes det andre forumer...
Eksos Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Hmm, tror jeg kaller meg Eksos, er ikke så ofte innpå..
S.Arnesen Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 ha både ps3 og gta vettu... Gitarsan det er meg... menne, tips til alle ps3 eiere. strangleholdt... meningsløs action der man kan sprenge og ødelegge det meste i matrix /max payne stil... koster 299kr på elkøp, og verdt vær eneste krone;) hehe sittet klista til skjermen siden mandag:)
SSM Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Larsen-Racing, spiller stort sett Call Of Duty 4 når jeg er online. Stranglehold suger jo maks! Prøvde demoen. Sier bare Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots jeg!
S.Arnesen Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Larsen-Racing, spiller stort sett Call Of Duty 4 når jeg er online.Stranglehold suger jo maks! Prøvde demoen. Sier bare Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots jeg! naai for tenk.... er du som suger maks hehe
Bmwfanatic Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 ingen her med xbox da som jeg kan banke i gta?
SSM Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Larsen-Racing, spiller stort sett Call Of Duty 4 når jeg er online.Stranglehold suger jo maks! Prøvde demoen. Sier bare Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots jeg! naai for tenk.... er du som suger maks hehe Det kan vi diskutere over Call Of Duty hehe
S.Arnesen Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Larsen-Racing, spiller stort sett Call Of Duty 4 når jeg er online.Stranglehold suger jo maks! Prøvde demoen. Sier bare Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots jeg! naai for tenk.... er du som suger maks hehe Det kan vi diskutere over Call Of Duty hehe hehe... aldri hatt sansen for gett...
verticalescape Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 ingen her med xbox da som jeg kan banke i gta? Kan vel lage en 360-tråd også siden denne og nettby-tråden tydeligvis er "godkjent" på forumet
Anbefalte innlegg