Ralph Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 hei hei ville bare dele at jeg klarte å kjøre ut i går.. etter jeg hadde henta nye felger, heldigvis sto de ikke på bilen da det skjedde. før: og slik så den ut etter jeg hadde hilst på grøfta: Lurer på en ting angående forsikring.. bakfangern og front fangern har fått seg en smell for å si det sånn har full kasko og får dekt alle skader, men vil jeg få m5 front og m5 bakfanger? var jo det som sto på bilen. Aldri morro å kjøre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Ser ut som om det er noe jobb på bakstillinga. Hvor mye kostnader er det knyttet til det? Ang. fangere, så skal det jo byttes ut til det du hadde fra før av. Btw, digger hjulene dine. Satt som et skudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 sitter hvertfall ikke som noe skudd nå.. men greit at jeg får 2 nye da =) Kostnader aner jeg ingenting om, skjedde i går så hører vel ikke noe før til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Men har hatt to kompiser i uhell, og de begge har fått dekt for deler som ikke er originale. Så det tror jeg ikke du skal være redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Du må nesten bare regne ut hva som vil lønne seg. Ikke fiks på noe før du har fått skaden takstert. Ulempen med å ta det på forsikringa er: egenkapital, redusert forsikringsbonus, redusert fremtidig opptjent bonus (hvis du forsto den), pluss at det er jo med på å gi negativt utslag på skadestatestikken. Det kan hende at det er bedre å betale skaden selv hvis du får tak i pengene. Hva skjedde? Det kan hende årsaken har noe å si i forhold til forsikringsutbetaling også. Hvis du kjørte på et dyr, eller holdt på å kjøre på en katt, så kan det hende at det er mer gunstig enn at du kjørte uanstendig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Det med forsikringa er ganske greit, har en skade uten å miste bonus. er litt vansklig å få gjort noe da bilen står i oppland og jeg bor i vestfold, tror det letteste er bare å la ett lokalt verksted der gjøre jobben så hente bilen når den er klar. årsaken ønsker jeg ikke kommentere, men kjørte ikke uanstendig fort og var ikke noe grisekjøring involvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Ok, da er det jo veldig kjekt. Som sagt, så får du en takst før noe blir gjort. I bestefall så kan du tjene noen kroner på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Aiaiai.... Kondolerer.. Er så utrooolig kjipt når sånne ting skjer, spesielt når bilen er så pass strøken som din ser ut til å være (evt var).... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 off off kjedligt,så ikkje bra ut det der nei.kan egentlig bli en dyr repp det der.så uansett vi eg tru forsikring er dte lureste og satse på.sjelden det lønner seg og ta ut pengene vist det ikkej er skade du kan fikse sjøl og få tak i brugte deler osv.så må du jo og ha tilgang til plass og gjere det.men med full bonus osv ligger du bra an noen selskaper er lit krangle til på uorginale deler andre ikkje.men som regel er stailing fangere rimlier å kjøpe el en 100% orginal fanger da... går nokk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Dette var jo jo jævlig surt da Ralph, husker bilen din var meget pen Får håpe det ikke er store skader i karosseriet da. Gikk det bra med alle i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 var utrolig nok ingen karosseri skader som jeg kunne se i mørket hvertfall. Satt alene i bilen =) Får satse på at jeg får den tilbake som den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå