523touring Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Ja da va det kommen ny bil på tunet, etter mage år med Honda fekk eg den her gangen løst på ein bimmer å da falt valget på ein BMW 523 IAT med 166000km på tellern.... dagen etter at biln vart henta i oslo vart det montert nye felga å coilovers:) E sjøl veldi fornøyd med resultatet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Hei og velkommen. Gratulerer med flott e39. Den virka strøken. Noen flere planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 grei fam tralle dette Grattis og velkåmen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Welcome! Pent eksemplar det der, pen senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Velkommen hit, og gratulerer med en absolutt grom E39... Eneste som ikke passet helt inn, var den Ole Brum "solskjermen" i bakvinduet.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Velkommen ska du vere.var en fin bil du hadde fenge tak i og:)riktig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 M5 speil M5 speil M5 speil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Gratulerer med ny bil. Mitt tips til mod er annen grill, f.eks M5-grill som har bredere kant rundt. Hvordan er det å kjøre bmw i forhold til Honda da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Ikke noe dårlig start på BMW-karrieren det der. M5 nyrer og speil ville gjort den komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Velkommen til Bimmers, og grattis med en fin E39 Touring . Hvilken type coilover er montert, og er det nivåreg. på den? Og M5 speil og facelift nyrer bør monteres . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Gratulerer! Eneste som mangler nå er, som sagt, speil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Grattis med ny bil. Ser veldig pen ut. Passet veldig bra med M6 hjul til den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523touring Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Hei og velkommen. Gratulerer med flott e39. Den virka strøken. Noen flere planer for den? Takk takkk...... Ja har mange planer men det bi litt etter hvert har diverse andre bilprosjekter som også krever en del grunker.... Noen småting skal lakkeres til våren så da var planen å fjerne den dingsen i frontfangeren, ac schnizer speil, mørke ruter , nytt listverk inni bilen, full shadowline utvendig og innvendig men så er jeg usikker på om jeg skal lakkere alt av listver på fangere og dører.... noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Hei og velkommen. Gratulerer med flott e39. Den virka strøken. Noen flere planer for den? Takk takkk...... Ja har mange planer men det bi litt etter hvert har diverse andre bilprosjekter som også krever en del grunker.... Noen småting skal lakkeres til våren så da var planen å fjerne den dingsen i frontfangeren, ac schnizer speil, mørke ruter , nytt listverk inni bilen, full shadowline utvendig og innvendig men så er jeg usikker på om jeg skal lakkere alt av listver på fangere og dører.... noen meninger? Hehe, du hadde jo en del planer allerede. Kjekt. Likte utrolig godt senken på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Gratulerer med strøken E39:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå