Gå til innhold

Min første bimmer

Share

Anbefalte innlegg

Ja da va det kommen ny bil på tunet, etter mage år med Honda fekk eg den her gangen løst på ein bimmer å da falt valget på ein BMW 523 IAT med 166000km på tellern.... dagen etter at biln vart henta i oslo vart det montert nye felga å coilovers:)

E sjøl veldi fornøyd med resultatet:)

5s5om4qpe3cp5cfs1eqp.jpg

u7oj29v0663jzgn10h1y.jpg

yjdk8vtsymdvkua8rzkt.jpg

7av8sz5bcd73rhyqself.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen. :D

Gratulerer med flott e39. :D Den virka strøken. Noen flere planer for den?

Takk takkk...... :D

Ja har mange planer men det bi litt etter hvert har diverse andre bilprosjekter som også krever en del grunker....

Noen småting skal lakkeres til våren så da var planen å fjerne den dingsen i frontfangeren, ac schnizer speil, mørke ruter , nytt listverk inni bilen, full shadowline utvendig og innvendig men så er jeg usikker på om jeg skal lakkere alt av listver på fangere og dører.... noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen. :D

Gratulerer med flott e39. :D Den virka strøken. Noen flere planer for den?

Takk takkk...... :D

Ja har mange planer men det bi litt etter hvert har diverse andre bilprosjekter som også krever en del grunker....

Noen småting skal lakkeres til våren så da var planen å fjerne den dingsen i frontfangeren, ac schnizer speil, mørke ruter , nytt listverk inni bilen, full shadowline utvendig og innvendig men så er jeg usikker på om jeg skal lakkere alt av listver på fangere og dører.... noen meninger?

Hehe, du hadde jo en del planer allerede. :D Kjekt. Likte utrolig godt senken på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...