RR Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Hei Da er det siste treffet fra oss i 2008 Som siste treff har vi tenkt til å prøve at det er lov til å stille med BT skilt Hvis man får med seg dokumentasjon fra BT at skiltene er med kasko og at de skal brukes på rudskogen motorsenter for ferdighetskjøring . Det vil også bli en teknisk kontroll bilen skal igjennom Hvis alle kravene tilfredstilles får man kjøre på bane ! http://www.rudskogen.no/doc/Veiledning2.pdf Kjøringen er fra kl 1300 til 1800 ,oppmøte fra kl 1130 priser : -Kjøring på bane 600,- -exstra sjåfør 200,- -Publikum 100,- Vi har valgt å følg et kjørings oppsett som har fungert bra for oss : -15 min spor -30 min fri kjøring (ikke drifting) -15 min drifting slik blir en hel time med kjøring delt opp Fører møte ca kl 1245 opp ved kafeteria 2 etg Her kan alle som har lyst til å teste sin egen eller bilens ferdigheter under kontrolerte former Vi ses Hyggelig med tilbakemeldinger om du tar turen mail: ruud@elektrikergruppen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Kid Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Lurer på en ting hvorfor må man ha kasko når man skal på banekjøring, forsikringen gjelder vel ikke får banekjøring? Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Vi arangerer ferdighets kjøring så din forsikring er gjeldende . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Kid Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Men hvorofor må man ha kasko? Og hva koster sånne prøveskilter? Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Hvor melder man seg på? edit: må man ha hjelm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Hei Hvis man leser i den linken som er lagt med i det første innleget står alt om regler . Ja ,man må ha godkjent hjelm Er ikke binnende på melding ,man kan også bare møte opp søndag den 28 september,portene åpnes kl 1130 vi ses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 -30 min fri kjøring (ikke drifting) Hva menes med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sporck88 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 jeg tar lett turen, må jeg melde meg på no annet sted? eller holder det at jeg skrev meg inn her:P må jeg foresten si ifra til forsikringa mi at jeg kjører på bane eller holder vanlig kasko siden det er ferdighets kjøring? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå