egil s Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 joda, litt blir det tid til når jeg er hjemme. tenkte å ta turen ti lNederland når pressa er på plass. få testa bilen på Autobahn Kan bli rått det tror jeg. Har fri til 20 Juli nå, skal bli godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Pass på å ha nok suppe på tanken da hehe Blir vel lite med ferie på meg i sommer, får se om det blir no bil treff i løpet av sommeren og ev. hvor langt jeg skal dra. Vi drar igang nytt treff på Verdal neste helg, nærmere bestemt hos Scandicshine. Greit å få litt info på polish, vask og rens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Fy Fa.. i Svarte hæ.. for en feit bil! Så veldig bra ut med de felgene du har på og svart lakk! 850 er en helt konge bil men må si din var fetere en de fleste jeg har sett! Du får passe godt på den for dette er et godt stykke kunst på fire hjul! Mvh Torstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Råe bil ja:) Har ikkje sett den her i området?? Må legge ut bilder/video når du har fått pressa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Råe bil ja:) Har ikkje sett den her i området??Må legge ut bilder/video når du har fått pressa på Bor på Sola, så den går mest i Sola/Stavanger/Sandnes området. Blir ikke brukt så mye heller, kjørt den 18.000km siden 2006, og 7000 av de er en langtur til Tyskland og en tur til Steinkjer. På vinteren står den lagret, og grunnet jobb så får jeg kanskje brukt den 3 måneder i året. av samme grunn har jeg ikke fått vært på særlig mange BMW relaterte treff med den. kun et par bmw-klubb kvelder. Kommer bilder/video på sikt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 damn pretty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 SYYYYKT GROM BIL!! En slik har kunna vert stolt eier av ja Sykt pen med de hjula der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 fy faen så rått! digga widescreenen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Takk takk. Bilen er fortsatt under modifisering, har fått på plass sotede baklykter nå. og jeg har spesial sote film til lyktene i støtfangeren liggende. Alpina panser og CSI optikk skal handles inn i vinter og bilen hellakkeres til våren, samt at vinduene skal sotes med en lys film. Da har jeg i utgangspunktet sakt at jeg er ferdig med modifiseringen....men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 skulle ikke du få kompressor og greier på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 skulle ikke du få kompressor og greier på denne da? Er på plass... men har ikke helt fått til mappingen ennå, driver å justerer, blir nok ferdig til sommeren. tungvindt siden jeg må ta dyno test, sende det til statene, få ny chip, kjøre inn denne, ta ny dyno, sende bort... ny chip osv. Pr. i dag går den alt for magert, så jeg bruker den minst mulig, skal ta ny dyno på mandag og sende resultatet til statene så de kan lage ny chip. så spørs det om det blir noe mer før til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå