Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjekket sikringene? Hender seg det blir brudd på kablene til bakluka. Det kan forstyrre systemet, men regner med det kun er en sikring i ditt tilfelle.

Skrevet

Hva vil det si at dem ikke virker? Ville tatt et lite søk her på teknisk-forumet, det ligger et par gode tråder om dem..

Jeg har også fiksa min sentrallås, men vi trenger en litt bedre beskrivelse av problemet ditt enn bare virker ikke :P Liksom ingen funksjon what so ever?

Skrevet

Problemet oppsto under natta. den funka når jeg la meg men funka ikke når jeg sto opp. får åpnet kjøre og passasjer dørene. det er kun hvis jeg bruker nøkkel på hver dør. får ikke åpnet bak dørene samme faen! det er ikke sikringene.

vi testa litt idag. vi greide å styre vinduet opp ved hjelp av å låse opp og holde litt, med låsen. det var ikke med vilje.

Hvor ligger problemet?

Takk for svar

Skrevet

Du får opp bakdørene om du drar dem opp manuelt?

Uansett, jeg ville gått over denne sjekklista:

- sikringer, disse har du sjekka

- mikrobrytere (de som registrerer om døra er helt igjen eller ikke, i dørkarmen) Se om disse er nedslitte. Det skal uansett ikke være ditt hovedproblem, men greit å sjekke.

- Ta av dørtrekka og gå over ledningene, se og mål etter brudd på disse.

- Smør opp låsene. Om disse er svært støre, så greier ikke lengre motoren å dra dem.

Skrevet

Hvilken modell er dette?

vi testa litt idag. vi greide å styre vinduet opp ved hjelp av å låse opp og holde litt, med låsen. det var ikke med vilje.

Hva mener du med dette, at du kan styre vinduene opp og ned med nøkkelen?

• 10 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...