Bare_egil Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 det er lov det... hadde vært kult hvis vi klarte å få med like mange som det vi hadde i fjor hvertfalll
Stramvaier Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Jeg regner med at hvis været er bra og slikt så kan det fort hende jeg dukker opp en del
Bare_egil Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Jeg regner med at hvis været er bra og slikt så kan det fort hende jeg dukker opp en del må jo satse på at godværet kommer også..!!
Bare_egil Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 jeg prøver å komme jeg Flott, har ikke satt opp tidspunkt eller noe enda, men det kan man komme tilbake til..du har vel vært med på ett treff tidligere også du?
MPålwer Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Jeg vil goså være med. Ta det under brua ved cc da. Var da faktisk en del bmw der på lørdagen sammen med allt annet.
Bare_egil Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Jeg vil goså være med. Ta det under brua ved cc da. Var da faktisk en del bmw der på lørdagen sammen med allt annet. alle som har lyst kan selvfølgelig komme, jo flere jo bedre
Glenno Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Jeg vil goså være med. Ta det under brua ved cc da. Var da faktisk en del bmw der på lørdagen sammen med allt annet. Du som kjørte den svarte m3? Såfall takk for praten lørdag natta .
MPålwer Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 @glenno Stemmer det ja. Var en hyggelig sykveld for mannfolk. Sånn det skal være. Hehe
destroyy Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Tror det skal vel passe. Kan ikke skylde på ingen bimmer stille med lenger heller, he he. Stort trykk under cc for tiden. Rundt 5-10 bimmere hver kveld under der samt 20-40 av annet. Vært gøy sett ny bilen din Bare_Egil . Alltid mye folk der i helgene Tar vel turen jeg også med mindre jeg har no annet som er viktigere
ArneG85 Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Jeg kommer jeg Utveksler gjerne erfaringer om 5'ere
Bare_egil Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Er det avtalt tid og sted? blir søndag den 14.september, akkurat tidspunkt er ikke satt enda.. tenkte folk kunne komme med forslag til hva som passer best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå