Jonner'n Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 kanskje greit å få fiksa litt på overskriften? september er 09... skal prøve å ta meg en tur jeg også
Hi-Fi Lasse Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Alle stiller med nyvaska biler vel? Shell ligger jo vegg i vegg med cc no excuse
Glenno Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 kanskje greit å få fiksa litt på overskriften? september er 09... skal prøve å ta meg en tur jeg også He he ja den burde vært forandret. Ja blir gøy det Jonnern om du tar turen. Alle stiller med nyvaska biler vel? Shell ligger jo vegg i vegg med cc no excuse He he ja er vel noe ved selvbetjente pumpene også? Blir tvangsvasking, håper bare slange er lange nok, he he .
Morty999 Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 jeg tror også jeg kommer.. med mapping på tur til drammen. hehe hehe tviler jeg ikke på...! hehe men blir nok dååårlig med spinning nå gitt.. hehe hakke råd til å spinne bort 18"'ern
BMW E93, nå E63:-) Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Hehe, overskriften må forandres ja...
Bare_egil Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 da er overskrift endret, satt å tenkte på alt og ingenting når jeg skrev overskrift sist...hehe
Glenno Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 da er overskrift endret, satt å tenkte på alt og ingenting når jeg skrev overskrift sist...hehe Ærlig talt så ikke jeg det først jeg heller
Glenno Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Begynner faktisk bli endel som har meldt de kansje kommer nå, lovende .
Bare_egil Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Begynner faktisk bli endel som har meldt de kansje kommer nå, lovende . ser lovende ut nå ja, får satse på fint vær også da får vel kanskje litt tak under broa.
Bare_egil Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Jeg kommer kanskje! bare kanskje?
Z1 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Vi som ikke er lokal kjente trenger en vei beskrivelse (kart)
Bare_egil Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Vi som ikke er lokal kjente trenger en vei beskrivelse (kart) 2 sek skal jeg fikse det...
Geir Nordenget Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 1408????? 1409!!!!!!Blir litt langt fram i tid Men kommer om bilen virker........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå