Glenno Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 da er bilen nyvasket og klar for i morgen,blir en runde med quickdetailer på lakken i morgen så jeg får tilbake glansen Så lovende ut . Nødt for opp til åmot imorgen så kan jo cruise sammen kansje ned over? Har dessverre ikke fått shine bilen idag men får se hva jeg rekker imorgen. Vask skal den iallfall få .
buchern456 Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 faen at bilen min er så stygg for tiden eller så sku jeg tatt en tur. er ikke vært og vise fram nå. ikke bak potte heller så låter lit mye. hehe
buchern456 Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 gjør vel kanskje ikke det men akk ny front fanger og sån så begyner den jævla lakken og flase ta. og den potta veit ikke hva som skjer vis jeg blir stoppa men.
Glenno Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 faen at bilen min er så stygg for tiden eller så sku jeg tatt en tur. er ikke vært og vise fram nå. ikke bak potte heller så låter lit mye. hehe Dårlig grunn. Poenget er treffes, sparke dekk, juge litt, høste erfaring og kansje få seg noen nye venner. Venner i bmw miljøet er gull verdt, tenk på den du . Bare vask den så er det helt greit .
Fredheim Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Bilen ser sweet ut e-39. Svarte biler blir litt ekstra pene. Jeg vil gjerne kjøre nedover med noen. Kan vi ikke finne et fint sted vi møttes før vi kjører nedover a? Og kanskje skrive opp en liten liste om hvem som blir med.(så vi ikke glemmer noen) Feks. Statoil E6 ved Siba før bomringen. Adresse: Tevlingveien 19, 1081 Oslo kl 15:00 til 15:15 Liste: Fredheim e-39 Glenno
buchern456 Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 jo sant det. må prøve og ta en tur. hadde vært gøy og treffe folk fra bimmers da.
BMW E93, nå E63:-) Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Bilen ser sweet ut e-39. Svarte biler blir litt ekstra pene.Jeg vil gjerne kjøre nedover med noen. Kan vi ikke finne et fint sted vi møttes før vi kjører nedover a? Og kanskje skrive opp en liten liste om hvem som blir med.(så vi ikke glemmer noen) Feks. Statoil E6 ved Siba før bomringen. Adresse: Tevlingveien 19, 1081 Oslo kl 15:00 til 15:15 Liste: Fredheim e-39 Glenno Hei! Hvor i Oslo er dette? Jeg bor i Sandvika men kjenner ingen som skal bortover så kunne godt tenkt meg å kjøre med noen bortover til Drammen...
Fredheim Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Hei! sjekk adressen på gulesider. stasjonen ligger rett nord for bomringen ved smartklubb. Er ikke sikkert der vi skal møtes men jeg prøver å få det til.... Hakke e93 din navi ^^
BMW E93, nå E63:-) Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Hei! sjekk adressen på gulesider. stasjonen ligger rett nord for bomringen ved smartklubb.Er ikke sikkert der vi skal møtes men jeg prøver å få det til.... Hakke e93 din navi ^^ Hehe, nei har bare Ikea-utgaven... Men har en TomTom så skal nok finne fram:-)
Fredheim Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Har tomtom selv jeg. bedre en den orginale bmw greiene. har også pioneer sin navi men tomtom tar det også liksom...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Har tomtom selv jeg. bedre en den orginale bmw greiene. har også pioneer sin navi men tomtom tar det også liksom... Ja, er virkelig imponert over TomTom`en, utrolig bra bilde og veldig nøyaktig. Mye bedre enn den orginale navi`en jeg har i Land cruisern...
Bare_egil Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 ser ut som det kommer en del i morgen, håper på fint vær og bra oppmøte
BreitBau Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Jeg er klar om det blir fint vær i morgen.. Må bare vokse først.. Så reiser jeg og vetu03 nedover..
Bare_egil Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 tøft syns det så ut som den var ganske fin jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå