Cise Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 min er jo også in progress da men takk for det... må jo lære litt bilder hmmmm.... m3 merkene var KUN for pure F... visste det kom til å bli lagt merketil... så derfor måtte jeg "mobbe" matsi joa, du kan vel kanskje det marius jojo.. sant det.. men din er mye mer finere/ferdig enn våres da.. hehe.. men det er egentlig ikke mye jeg trenger for å få min ferdig da.. men det er som de sier.. man blir aldri ferdig med bilene sine.. hehe.. viste det ville komme ja.. der fikk du den matsi.. ORGINAL POLITZEI kommer å tar deg!! haha
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 bæbubæbu heheheh... hmm... jeg har kanskje kommet lenger, men på langt nær halvveis! er du snart ferdig utvendig? hmmm... du har jo den døra da hehe... nei da... off... få ei m3 rompe og en vinge, og skjørter så er du der! er jo bare 5 lapper pluss lakk... du som tjener så godt har jo råd til det!
Cise Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 bæbubæbu heheheh...hmm... jeg har kanskje kommet lenger, men på langt nær halvveis! er du snart ferdig utvendig? hmmm... du har jo den døra da hehe... nei da... off... få ei m3 rompe og en vinge, og skjørter så er du der! er jo bare 5 lapper pluss lakk... du som tjener så godt har jo råd til det! jaok.. kansje når jeg tenker meg om så er det vel en del igjen da.. skjørter, baken, kansje en vinge(for se med tia;) ) en hel lakkering og sikkert masse +++.. hehe.. råd og råd mister mysild.. har da så jeg greier meg ivertfall.. nå må jeg jo få skaffa senkesett iløpet av de 3 neste ukene og få det montert så.. så er ivertfall den saken ferdig for en stund.. tenker jeg går for bilstein dempere.. tør ikke ta mer enn 40/30 pga arbeidsvei så.. men nå er det natta for skal opp om ca 5 timer så.. men greier sikkert ikke å få lagt meg uansett.. er så mye man må få med seg her..hehe..
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 ja hehe.... bilstein kan anbefales! ja, lista blir fort SKUMMELT lang! nattinatt
Søreng Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Litt undereksponerte bilder, men ellers fine... Fine vinkler og ikke bare samme motivet og bakgrunnen Bilene var også veldig pene Men hvorfor tar du alltid bilde mot venstredøra inni bilen Mysild ?
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 undereksponert? hva er det? hehe... vet ikke... blir ikke fint den andre veien
Cise Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 undereksponert? hva er det? hehe...vet ikke... blir ikke fint den andre veien på min er det motsatt.. edit: hvis du mener på utsia da
ingard Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 undereksponert? hva er det? hehe... De er mørke, og detaljer forsvinner litt.. Det er en funskjon på DSLR kameraer hvor man kan se hvordan bildet er i forhold til lyse/mørke partier. Heter vel noe som "highlight" og kan velges når man fremviser bilder på kameraet etter at bildet er tatt.. Helt hvite partier er ofte overeksponerte (mot himmelen feks). Helt mørke, undereksponerte.
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 å ja.... hmmm... *søke på kameraet*
ingard Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 å ja.... hmmm... *søke på kameraet* Du setter det vel bare på playknappen som vanlig, og så "info".. Hvis canon er likt olympus, som det sikkert er..
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 fant en moro hvitbalanseknapp i hvertfall.... hmmmm..... får få ad|os til å vise litt
Springsteen Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Det kan nok ikke skade det nei Er mange "funksjoner" når en bare vet hvordan en skal bruke de
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Trykk på play og på [disp.] du var det jeg gjorde hehe... får lese litt mer og lære skal bli den neste e.h.d og ad|os... *drømme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå