Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lese litt skader aldri :) Det og rett og slett ta mye bilder og prøve seg frem er nesten vel så viktig synes jeg. "Learning by doing" passer meg best iallefall :) En runde med finjusteringer på photoshop eller lignende kan også gjøre underverker :D

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Lese litt skader aldri :) Det og rett og slett ta mye bilder og prøve seg frem er nesten vel så viktig synes jeg. "Learning by doing" passer meg best iallefall :) En runde med finjusteringer på photoshop eller lignende kan også gjøre underverker :D

ja, skal få meg det også ;-) hehe...

learning by doing ja, det er sikkert :-P hehe

WEEE... general!

Skrevet

skal vi se på mobbing eller.. folk mobber meg for m3.. og gatebil.. haha.

Cise skal ikke si noe.. hvis alle ser på bildene og ser på førersia og på døra så ser man mørke flekker der.. etter han fjernet rust og flekk lakka med farge som var mørkere..

å takluka da:0 den er ikke oppe en gang på bildene... (den funker ikke) haha.

og så dere det røret han hadde i grillen da.. off.. og glippa mellom panseret forran. offa me.. ikke bra..

Og siste tingen da.. på interiør bilde til cise hvorfor mangler det en sånn klips som skjuler skrua på håndtaket i taket? haha

nejda.. følte jeg også ville mobbe..

BTW urgen er på bildet for å briife med koppholderen:P heha

og M3 merket går ikke vekk gatebil klistremerket går av ja.. ;)

Skrevet

Ser du fikk forklart hva undereksponerte bilder er :D

Henger meg også på det som springsteen sier, med learning by doing.. Og litt PS etterpå, så blir det så bra at :D

(Var nettop i Egypt i 2 uker.. Tok 1473 bilder på de to ukene, kan si det var god trening 8) )

Skrevet
skal vi se på mobbing eller.. folk mobber meg for m3.. og gatebil.. haha.

Cise skal ikke si noe.. hvis alle ser på bildene og ser på førersia og på døra så ser man mørke flekker der.. etter han fjernet rust og flekk lakka med farge som var mørkere..

å takluka da:0 den er ikke oppe en gang på bildene... (den funker ikke) haha.

og så dere det røret han hadde i grillen da.. off.. og glippa mellom panseret forran. offa me.. ikke bra..

Og siste tingen da.. på interiør bilde til cise hvorfor mangler det en sånn klips som skjuler skrua på håndtaket i taket? haha

nejda.. følte jeg også ville mobbe..

BTW urgen er på bildet for å briife med koppholderen:P heha

og M3 merket går ikke vekk gatebil klistremerket går av ja.. ;)

jaja.. ingen biler er feilfrie vettu:P hehe..

pnkt 1: rusten på døra er bare midlertidig vettu.. måtte bare forsikre meg fra å ikke ruste ihjel døra til vinteren.. hel-lakkering til neste sommer:P

pnkt 2: takluka funker den!! er bare knappen som ikke gjør som jeg vil..

pnkt 3:røret er lufting til luft-filteret.. skal bli flyttet inn i bremserørs-luftinga..(noe som du ikke har)

pnkt 4:.....

pnkt 5:klips kan fåes tak i overalt!!..

sånn.. der fikk du svar på FEILA mine.. hva er dine???

må jo kødde jeg og vettu :wink:

Skrevet
ja, off... er ikke bare å knipse som i gamledager :-P

I gamle dager justerte jo fotolaboratoriet bildene for deg hvis du gjorde ting feil - men sannelig feiljusterte de hvis du gjorde alt rett også. :roll: Så jeg synes ting er blitt bedre enn de var. :D

Tøft photoshoot - jeg skjønner at på Sørlandet er det E36 som er tingen. :P

Skrevet
ja, off... er ikke bare å knipse som i gamledager :-P

I gamle dager justerte jo fotolaboratoriet bildene for deg hvis du gjorde ting feil - men sannelig feiljusterte de hvis du gjorde alt rett også. :roll: Så jeg synes ting er blitt bedre enn de var. :D

Tøft photoshoot - jeg skjønner at på Sørlandet er det E36 som er tingen. :P

gammelt uttrykk vettu :-P

takk for det... ja, er nok det vettu... :-)

Skrevet

ja, er det... er liksom linsen det begrenser seg på foreløpig, men absolutt verdt kjøpet :-D

bildene kan jo ikke sammenlignes med kompaktkameraer, så ja, verdt hver krone :-) man har liksom en grunn til å løpe rundt å se helt idiot ut, og ta bilder også :-) hehe...

Skrevet
bildene kan jo ikke sammenlignes med kompaktkameraer, så ja, verdt hver krone :-) man har liksom en grunn til å løpe rundt å se helt idiot ut, og ta bilder også :-) hehe...

Akkurat det å ha gyldig grunn for å løpe rundt og se helt idiot ut kan jo være greit, da. :P

Men helt seriøst er det sjelden man angrer på å ha kjøpt speilrefleks - det eneste måtte være his man synes den er for stor å bære med seg.:)

Som regel er det billige kit-objektiver folk ikke er fornøyde med.

Skrevet

ja, hehe :-)

ja, skulle hatt en som kanskje var litt mer 30-100 eller i den duren... litt mer zoom på den, ellers er bildene overraskende bra, da jeg ikke har brukt/lært meg PS enda ;-)

hmmm... er jo ikke større en de gamle mobilene :-P haha ^^

Skrevet

Og der har vel Mysild skutt gullfuglen ;) Canon EOS 450d er jo et av de bedre kameraen i sin klasse og med EF-S18-55 IS objektivet er jo ikke akkurat dårlig :) Jeg blir nok og kjøpe et 18-200/250 is objektiv :) Og muligens Tamron sitt nye 10-18 eller var det 10-24..

Skrevet

skutt gullfuglen? tenkte du på kjøpet? hehe...

ja, 18-200 høres jo bra ut :-P får kanskje kjøpe det jeg også :-D hehe... men kjøpte også et hama stativ til 149 kroner på elkjøp (ordinærpris 349 men var på tilbud) og det har reddet mange bilder :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...